مدیرکل حراست بانک دی:

بانک دی یکی از شفاف‌ترین و سالم‌ترین نهادهای سازمانی کشور است

بانک دی یکی از شفاف‌ترین و سالم‌ترین نهادهای اقتصادی و اجرایی در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، حمدالله محمدی، مدیرکل حراست بانک با اعلام این مطلب در جمع همکاران این اداره‌کل افزود: بانک دی در واقع متعلق به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کشور است و این هویت، موجب شده است تا این سازمان به یکی از شفاف‌ترین و سلامت‌ترین ساختارهای اداری کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: در همین حال، بخش قابل توجهی از همکاران بانک دی، خود عضوی از خانواده بزرگ معظم شهدا و ایثارگران کشور هستند و همین موضوع پاکدستی و صداقت در رفتار و عمل را به اصلی مهم در این سازمان تبدیل کرده است.

محمدی گفت: همه ما اعتقاد داریم صیانت از سرمایه‌های خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، برکات بسیاری به دنبال دارد و شکوفایی و رشد بانک دی و مسیر موفقیت طی‌شده، ناشی از همین برکت و دعای خیر این قشر معظم است.

مدیرکل حراست بانک دی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت سازمانی به معنای صیانت از سرمایه و آبروی ایثارگران است، تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی و شیوه خدمات‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر از مهم‌ترین معیارهای سنجش رفتار سازمانی در بانک دی است و با توجه به اینکه سهامداران اصلی این بانک خانواده‌های گران‌قدر شهدا، جانبازان و ایثارگران کشور هستند، ما با حساسیت فراوان هرگونه عدول از این رفتارهای سازمانی را در خانواده بزرگ بانک دی رصد کرده و نسبت به هرگونه بی‌توجهی به این موضوع برخورد جدی داریم.

وی افزود: یکی از شاخص‌های سلامت در سازمان‌ها، نسبت تخلفات کارمندان نسبت به تعداد نیروی انسانی فعال است. در این شاخص نیز بانک دی جزو سازمان‌های پیشرو بوده و هم کنترل‌های داخلی و هم عملکرد مجموعه‌های بازرسی و حراست بانک موجب شده است شاهد کمترین تخلفات در این سازمان باشیم به‌گونه‌ای که در دو سال گذشته، فقط یک مورد تخلف انضباطی و عملکردی جدی را شاهد بودیم که یکی از همکاران، از موقعیت شغلی خود استفاده کرده و رانتی را ایجاد کرده بود که با هوشمندی و اقدام عمل مناسب، کارمند متخلف شناسایی و تحویل دستگاه قضایی شد. در این مورد هزینه مالی برای بانک ایجاد نشد و ضرر اندک وارده، به سرعت با حکم قضایی جبران شد.

وی تأکید کرد: کارکنان جوان بانک دی که تعداد قابل توجهی از آن‌ها نیز جزو خانواده‌های ایثارگری کشور هستند، سرمایه‌های بزرگ نظام بانکی کشور هستند که با اخلاص و سلامت نفس به فعالیت مشغولند.

محمدی با اشاره به اینکه رسالت حراست، صیانت از همکاران برای ایجاد آرامش در عملکرد بانک است، گفت: همه ما در مجموعه حراست وظیفه داریم مانند مشاوری امین، به مدیران بانک در بهبود فرآیندها و ایجاد زمینه‌های هر چه شفاف‌تر در عملکرد، کمک کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.