حمایت بانک توسعه تعاون از مشتریان شرکت “یاقوت تبریز”

بانک توسعه تعاون در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین حمایت از فعالان این عرصه در قالب تفاهم نامه همکاری به مشتریان شرکت یاقوت تبریز تسهیلات بانکی پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛ ناصر اسدی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری گفت: توسعه و گسترش همکاری های فی مابین و ارائه خدمات و تسهیلات به شرکت یاقوت تبریز، نمایندگی ها و سایر معرفی شدگان از سوی آن جهت خرید انواع تریلر در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی اصلی ترین موضوع این تفاهم نامه همکاری است.

وی با بیان اینکه شرایط به وجود آمده به دلیل تحریم و شیوع ویروس کرونا، کار را برای فعالیت صنعت خودروی کشور سخت کرده است اظهار داشت: ‌اما با وجود تمام دشواری‌ها، توانسته ایم گام‌های بزرگی را در جهت حمایت و توسعه این صنعت برداریم.

وی ادامه داد: تحول و نوآوری که هم اکنون در صنعت خودرو سازی کشور دیده می شود قابل مقایسه با سال های گذشته نیست و این مهم مربوط به استراتژی دقیق و تیمی مهندسان ایرانی است.

وی افزود: همیشه تاریخ نشان داده اعتماد به جوانان تحصیل کرده گره از مشکلات کشور باز کرده است.

این گزارش می افزاید؛ “وحید دارابی” مدیر عامل شرکت یاقوت تبریز نیز در این جلسه از بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک های خوشنام و معتبر کشور یاد کرد و از خدمات و تسهیلات این بانک به شرکت تحت مدیریت خود قدردانی کرد.

این گزارش حاکی است؛ شرکت ماشین سازی یاقوت تبریز در زمینه تولید انواع تریلر، کاربری ها و اتاق های ایزوله فعالیت دارد.

این شرکت تحت پوشش شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد تبریز از مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری دریک است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.