گرانفروشان بلیط هواپیمای اربعین توبیخ می‌شوند

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به هیچ وجه بیش از ۵ میلیون تومان برای خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما برای شرکت در مراسم اربعین پرداخت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه کمیسیون عمران بر نحوه فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین نظارت و حتما با گران فروشان برخورد جدی خواهد کرد افزود: تعداد زائران ایرانی شرکت کنند در مراسم اربعین در ابتدا ۳۰ هزار نفر بود که پس از حضور نخست وزیر عراق در ایران تعداد زوار ایرانی به ۶۰ هزار نفر افزایش یافت.

نماینده جهرم با انتقاد از گران فروشان بلیط هواپیمای در ایام اربعین تصریح کرد: در سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیط رفت و برگشت اربعین ۵ میلیون تومان تعیین شده است، اگر شرکت‌های هواپیمایی پول بیشتری از مردم دریافت کنند، خلاف قانون است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: شرکت‌های هواپیمایی زمانی می‌توانند بلیط اربعین را به فروش برسانند که زائران، روادید دریافت کرده باشند و نباید به افرادی که روادید ندارند بلیط بفروشند و اگر این کار را هم انجام دهند، تخلف است و با آنان برخورد خواهد شد.

رضایی کوچی تاکید کرد: امروز بنده با مسئولان ذیربط از جمله رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به صورت تلفنی صحبت و تاکید کردم که نظارت‌های خود را در زمینه فروش بلیط هواپیمای اربعین افزایش دهند و اجازه ندهند گران فروشی شود.

رییس کمیسیون عمران با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری وعده داده است که نظارت‌های خود را در این زمینه افزایش خواهد داد افزود: از مردم هم انتظار داریم به هیچ وجه بیش از ۵ میلیون تومان برای خرید بلیط رفت و برگشت اربعین پرداخت نکنند.

نماینده مردم جهرم گفت: مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون عمران با جدیت بر نحوه فروش بلیط هواپیمای اربعین نظارت خواهد کرد و اگر شرکت‌های هواپیمایی تخلف کنند به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی شده و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.