بزودی نیروهای انسانی وزارت نفت ساماندهی می شوند

فریدون حسنوند با بیان این مطلب که ساماندهی نیروی انسانی وزارت نفت یکی از اولویت های کمیسیون انرژی است،گفت:در پی تبادل نظر صورت گرفته این ساماندهی بزودی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصا‌دی؛ رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پس از حضور وزیر نفت در این کمیسیون  و بحث و تبادل نظر درباره مسایل مختلف در جمع خبرنگاران، گفت:  تامین سوخت گاز در زمستان ، تامین گاز نیروگاههای تامین کننده برق، ساماندهی نیروهای انسانی وزارت نفت ،کمیته و نشست های مشترک از مباحث مطرح شده در این جلسه بود .

فریدون حسنوند با بیان این مطلب که  ساماندهی نیروی انسانی وزارت نفت یکی از اولویت های کمیسیون انرژی است،گفت:در پی تبادل نظر صورت گرفته این ساماندهی بزودی انجام می شود .
وی همچنین از تشکیل کمیته مشترک وزارت صمت با نفت خبر داد و گفت:در این زمینه مقرر شد که کمیته مشترکی بین کمیسیون انرژی و وزارت نفت درباره لوایح بودجه سال ۱۴۰۱ و برنامه هفتم توسعه تشکیل شود که تصمیمات آن مبنای کار باشد .
نماینده اندیمشک در مجلس اظهار داشت: همچنین در این نشست مقرر شد بین کمیسیون های انرژی،صنایع و وزارتخانه‌های نفت و صمت به منظور پیگیری نیازمندیهای صنایع پایین دستی پتروشیمی و نیروگاه‌ها نشست‌های مشترکی برگزار شود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: رسیدگی به مناطق نفت خیز و گاز خیز از دیگر موضوعاتی بود که قرار شد کمیسیون انرژی مجلس و وزارت نفت آن را به صورت مشترک دنبال کنند.
حسنوند گفت: درباره سفرهای اعضای کمیسیون انرژی مجلس به نام مناطق نفت خیز که با هماهنگی وزارت نفت خواهد بود نیز در این نشست بحث و تبادل نظر شد.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.