در پی رحلت حضرت آیت ا... حاج سید محمدسعید حکیم رحمت ا... علیه صادر شد؛

پیام تسلیت مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات

در پی رحلت عالم ربانی و مرجع عالیقدر؛ حضرت آیت ا… حاج سید محمدسعید حکیم، داود نمازی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعات با صدور پیامی فقدان این عالم بزرگ را محضر عظام تقلید به ویژه رهبری معظم انقلاب اسلامی و جمیع طلاب حوزه های علمیه در قم و نجف تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام بدین شرح است؛
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ ))
در ایام سوگواری سالار شهیدان آقا اباعبدالله (علیه السلام) و در سالروز شهادت آقا امام سجاد (علیه السلام) ارتحال مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی حاج سید محمدسعید حکیم (رحمت الله علیه) موجب تاسف و تاثر گردید.
ایشان از سابقون مجاهدین اسلام در عصر کنونی بودند که در راه نورانی دفاع از مکتب تشیع نیز سالیان طولانی سختی های زندان و شکنجه را در زمان رژیم بعث عراق تحمل نمودند و آثار علمی و فقهی متعدد و مفیدی از خود به یادگار گذاشتند.
ارتحال این مرجع عالیقدر را به محضر امام زمان (عج) و مراجع عظام تقلید بویژه رهبری معظم انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه نجف و قم و بیت شریف آن مرجع فقید خاصه استاد بزرگوار جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج سید ریاض حکیم (زید عزه) تسلیت عرض می نمایم. و برای آن مرجع عالیقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.