حمایت تشکل‌های صنفی فرش دستباف از وزیر پیشنهادی صنعت

جمعی از تشکل‌های صنفی فرش دستباف با صدور بیانیه‌ای، حمایت‌های خود را از سیدرضا فاطمی امین، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در این بیانیه آمده است:

صنعت فرش دستباف از جمله کالاهای تولیدی اصیل ایرانی است که طی سنوات گذشته توانسته در حوزه تولید، اشتغالزایی و ارزآوری کمک شایانی را به اقتصاد ایران ارایه دهد. واقعیت آن است که گستردگی این صنعت اصیل ایرانی در جای جای این مرز و بوم از یک سو و حضور آن در بازارهای جهانی از سوی دیگر زمینه‌ای را فراهم کرده است که توجه جدی به آن از سوی وزارتخانه متولی، می‌تواند علاوه بر اشتغالزایی ارزان‌قیمت و گسترده در مناطق مختلف شهری و روستایی، زمینه را برای ارزآوری و ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای اقتصاد کشور، فراهم آورد.

در این مقطع حساس کنونی که با تغییر دولت، قرار است سکان وزارتخانه مهمی همچون صنعت، معدن و تجارت در اختیار فردی امین قرار گیرد، تشکل‌های صنفی فرش دستباف با اعلام حمایت از گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور منتخب برای تصدی پست وزیر صنعت، معدن و تجارت حمایت خود را از جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین، اعلام کرده و امیدوار است

ایشان با اخذ رای اعتماد بالا از نمایندگان ملت، زمینه را برای حضور پرقدرت ایشان در عرصه‌های مختلف صنعتی، بازرگانی و تجاری کشور فراهم نمایند.

با باور به توانمندی ایشان، تشکل‌های صنفی فرش دستباف ایران اعلام حمایت خود را ابزار کرده و از ایشان انتظار دارند تا با سیاستگذاری صحیح در عرصه‌های مختلف تولیدی و تجاری در حوزه این هنر-صنعت اصیل ایران، گام‌های جدی در حوزه حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف ایرانی برداشته و جایگاه مرکز ملی فرش ایران به عنوان متولی این صنعت را بیش از گذشته ارتقاء بخشند.

توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.