حمایت اتاق اصناف تهران از وزیر پیشنهادی صمت

اتاق اصناف تهران طی بیانیه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، حمایت خود را از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ اتاق اصناف تهران طی بیانیه ای خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از سید رضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد
در این بیانیه آمده است:

نمایندگان محترم ملت بزرگ ایران در مجلس شورای اسلامی

احتراماً، با عنایت به اینکه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی به فضل پروردگار و با اهتمام ملت قهرمان ایران به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب  شد و ایشان کابینه‌ای مرکب از وزرای توانمند، متخصص، با تجربه ، سختکوش و کارآزموده را برای جامه عمل پوشاندن به برنامه‌های آینده خود به مجلس معرفی کردند.

از آنجا که بحث اقتصاد و تولید ملی و رفع مشکلات معیشت خانواده‌ها از اهم برنامه‌های رئیس‌جمهور محبوب و مردمی اعلام شده و همچنین این موضوعات از تأکیدات مقام معظم رهبری هم می‌باشد برای رسیدن به این اهداف اقتصادی و توسعه صنعت، معدن و تجارت  سید رضا فاطمی امین به عنوان وزارت صمت معرفی شده است.

سیدرضا فاطمی امین فردی با تجربه، دارای سوابق موفق در عرصه‌های مختلف صنعت و اقتصادی بخصوص در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت می‌باشند که  به عنوان یک متخصص در عرصه تشکل‌های بخش خصوصی و دارای شناخت کافی و وافی با دیدگاه‌های توسعه محور در عرصه های فوق هستند.

اتاق اصناف تهران ضمن اعلام حمایت از کاندیدای وزارت صمت ، سیدرضا فاطمی امین در مجلس شورای اسلامی تاکید می کند ، کارنامه موفق و تاثیرگذار مدیریتی وی می تواند گام‌های محکم و قابل اعتمادی در ایجاد فضای اقتصادی در حوزه صنعت ، معدن و تجارت برای کشور عزیزمان ایران فراهم کند.»

قاسم نوده فراهانی

رئیس اتاق اصناف تهران

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.