حمایت مجمع نمایندگان خوزستان از فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت/ تاکید وزیر پیشنهادی صمت بر توسعه متوازن در کشور

مجمع نمایندگان خوزستان از فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت حمایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ نشست مجمع نمایندگان خوزستان با سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت،معدن و تجارت (صمت) در تهران برگزار شد.

اعضای مجمع نمایندگان خوزستان در این نشست ضمن حمایت قاطع از فاطمی امین برای تصدی وزارت صمت بر توجه ویژه بر بخش تولید و مرتفع شدن مشکلات تولیدکنندگان، ضرورت برنامه سریع الاتاثیر در تنظیم بازار و توزیع عادلانه کالاهای اساسی، سر و سامان دادن به وزارت صمت و شهرک های صنعتی، توجه به صنایع مهم در استان خوزستان تاکید شد.

مجمع نمایندگان خوزستان دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و استان خوزستان یکی از استان‌های صنعتی کشور است.

فاطمی امین در این نشست تاکید کرد: در اوائل انقلاب مردم انقلاب جانفشانی و ایستادگی کردند و همه وظیفه داریم برای استان خوزستان کار کنیم.

وی یادآور شد: خوزستان به عنوان یک پل ارتباطی بسیار مناسب با کشورهای همسایه و اولویت اینجانب در وزارت صمت که در حوزه صادرات است بسیار می تواند نقش موثری را ایفا کند.

فاطمی امین با تاکید بر اینکه در کشور ما توزیع امکانات عادلانه نیست، تصریح کرد: ما ۱۱ میلیون حاشیه نشین داریم که نشان دهنده اوج بی نظمی و بی برنامه گی است و در شهرهای بزرگی به دلیل تراکم صنعت با مشکلات آلودگی مختلف رو به رو هستیم.

فاطمی امین تصریح کرد: اگر بخواهد توزیع عادلانه امکانات و پیشرفت اتفاق بیفتد باید توزیع عادلانه مدیریت بخش صنعت معدن و تجارت اتفاق بیفتد.

وزیر پیشنهادی صمت خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ریزی ما تربیت مدیران گام دوم است و ۲۰۰ نفر  از همه نقاط کشور  تا ۲ سال  دعوت و در جلسات  وزارت صمت نیز شرکت خواهند کرد تا توسعه متوازن در کشور رقم بخورد.
وی با بیان اینکه ما مسائل کشور را در دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار داشته و ۳۶ پروژه تحولی در دستور کار داریم، گفت: وزارت صمت به دلیل تنوع و انباشتگی کار درگیر روزمرگی شده است که باید این فضا را بشکنیم و تحولی در وزارت صمت اتفاق بیفتد.

فاطمی امین با تاکید بر اینکه تمرکز ما بر روی رفع موانع تولید است، خاطرنشان کرد: فرصت و زمان برای حواشی نیست و باید بتواند با هم افزایی حرکت فوری و قاطع انجام داد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.