سختگیری سازمان هواپیمایی درباره فروش بلیت چارتری

جعفرزاده گفت: دامنه نرخ تمامی مسیرهای پروازی در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی مشخص و قابل دسترسی است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی رضا جعفر زاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مراکز فروش بلیت هواپیما موظف هستند بر اساس سقف و کف قیمت تعیین شده را رعایت کنند، گفت: تمامی ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی باید بر اساس سقف قیمت‌های تعیین شده بلیت‌های خود را عرضه کنند.

او تاکید کرد: با هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از چهارچوب نرخ‌های تعیین شده برخورد شدیدی خواهد شد.

جعفرزاده با بیان اینکه دامنه تمامی نرخ‌هایی که مسیرهای ایرلاین‌ها مجوز پرواز آنها را دارند، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تعیین شده و در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قابل دسترس است، بنابراین مسافران برای خرید بلیت هواپیما حتما به این سایت مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرگونه فروش بلیت هواپیما در هر برهه زمانی خارج از دامنه نرخ و کلاس تعیین شده غیر قانون است و با متخلفان برخورد می‌شود.

او با اشاره به اینکه مطالبی که امروز در برخی از رسانه‌ها مطرح شده در خصوص اینکه سقف نرخ‌ها معنی ندارد، کاملاً تکذیب می‌شود و این چنین صحبت‌هایی از طرف من مطرح نشده است. 

جعفرزاده درباره فروش بلیت چارتری هم گفت: فروش‌های بلیت چارتری تنها در مسیرهای گردشگری مانند قشم، کیش و مناطق نفت‌خیز مجاز است و عرضه آنها تنها در قالب بسته سفر قابل قبول است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه در گذشته فروش بلیت چارترها به عنوان بلیت چارتری با مهر غیر قابل استرداد در برخی از مراکز فروش چارتری ارائه می‌شد، اما هم‌اکنون تمامی بلیت‌های هواپیما مشمول ابطال و یا تغییر زمان هستند در نتیجه فروش بلیت‌های غیر قابل استرداد به صورت کامل جمع‌آوری شده است.

او با بیان اینکه در ایام پیک سفر و تابستان هم فروش بلیت چارتری معنا ندارد و مسافران تنها از مراکز معتبر و دفاتر مجاز بلیت‌های خود را تعیین کنند.

جعفرزاده بیان کرد: تمامی نرخ‌های بلیت و سقف و کف آنها در سایت‌ سازمان هواپیمایی کشوری قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.