هم‌زمان با عید سعید غدیر خم؛

اولین مرحله واکسیناسیون سراسری کارکنان شرکت راه‌آهن آغاز شد

هم‌زمان با عید سعید غدیر، اولین مرحله واکسیناسیون سراسری کارکنان خانواده بزرگ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، با هماهنگی‌های انجام گرفته بین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و پس از تأیید وزیر بهداشت، مقرر شد تا ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا  به کارکنان خانواده بزرگ شرکت راه‌آهن تخصیص یابد.

در نخستین اقدام، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی و مرکز بهداشت ثامن مشهد مقدس، واکسیناسیون ۷۴ نفر از کارکنان مرتبط با قطارهای بخش مسافری انجام شد.

در نوبت اول مشخصات شناسنامه‌ای ۲۳ هزار و ۴۴۶ نفر از کارکنان خانواده بزرگ راه‌آهن، به معاونت بهداشت، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارسال شد.

همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت نیز مقرر شد تا تمامی کارکنان خانواده بزرگ شرکت راه‌آهن واکسینه شوند و بر این اساس فهرست نوبت دوم و نهایی شاغلان این صنعت نیز به‌زودی به وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.

با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان، موضوع تخصیص اولویت در انجام واکسیناسیون کووید ۱۹ از ابتدای شروع واکسیناسیون سراسری در کشور از سوی شرکت راه‌آهن مورد توجه و پیگیری قرار گرفت.

در آخرین اقدام چندی پیش مدیرعامل راه آهن طی نامه ای خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار واکسیناسیون سراسری خانواده بزرگ راه‌آهن شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.