۱۰ نکته اساسی برای خرید کیف و کفش چرم

معمولا کسانی که به محصولات چرمی علاقه زیادی دارند بیشتر طرفدار خرید کیف و کفش چرم هستند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ معمولا کسانی که به محصولات چرمی علاقه زیادی دارند بیشتر طرفدار خرید کیف و کفش چرم هستند. جالب است بدانید چه چیزی افراد را به سمت خرید محصولات چرم سوق می دهد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل خرید کیف و کفش چرم و همچنین نکات طلایی در باب خریداری این محصول پرطرفدار را خدمتتان ارائه دهیم.

چه نکاتی را باید قبل از خرید کیف و کفش چرم در نظر گرفت؟

در خرید کیف و کفش چرم باید علاوه بر شیک بودن، به کیفیت محصول دقت کافی داشته باشید. بنابراین هنگام خرید باید به طور کامل این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

چرم

در اینجا ۱۰ مورد از نکاتی را که پیش از خرید ست محصولات چرمی باید در نظر گرفت، به شما عزیزان ارائه می دهیم.

روشی که بوسیله آن چرم دباغی شده است.
نوع تودوزی کیف باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.
چرم از نوع با کیفیت باشد.
باید کیف و کفش بوی چرم طبیعی را بدهد.
نوع دوخت از کیفیت و دوام مناسبی برخوردار باشد.
بررسی یراق آلات برای خرید محصولات چرمی امری ضروری است.
بهتر است کشور تولید کننده چرم را در نظر بگیرید.
متناسب با استایل خود رنگی را انتخاب کنید که شما را جذاب و حرفه ای تر کند.
تعداد مکان های تعبیه شده داخل محصول را با دقت بررسی کنید.
گارانتی و همچنین وارانتی محصول را برای خرید محصولات چرمی در نظر بگیرید.

*نحوه دباغی کردن کیف و کفش های چرمی

چرم ها بوسیله مواد گیاهی یا کروم دباغی می شوند. هر چه این کار با دقت انجام شود، روی قیمت چرم و کیفیت آن تاثیر می گذارد. اکثر چرم هایی که در بازار می بینید بوسیله کروم دباغی شده اند که به طور میانگین چند روزی زمان برای تهیه آن لازم است. به همین دلیل چرم هایی که از کروم تولید می شوند نسبت به مواد گیاهی قیمت کمتری دارند.

اما به دلیل اینکه در دباغی گیاهی هفته ها لازم است تا چرم آماده شود، به محیط زیست آسیب کمتری رسانده، از قیمت بیشتری در بازار برخوردار است. دلیل این موضوع بیشتر به خاطر ضخامت و ماندگاری عالی آن می باشد. همچنین مسئله ای که کیفیت را در خرید محصولات چرمی بالا می برد، بوی منحصر به فردی است که در این محصولات به کار برده شده است.

*در نظر گرفتن تودوزی برای خرید محصولات چرم

همانطور که قسمت بیرونی کیف ها و کفش های چرمی برایتان مهم است باید به همان اندازه به داخل آن هم دقت داشته باشید. زیرا اگر از تودوزی با کیفیتی برخوردار باشد، دوام محصول بالا رفته و دیگر موقع استفاده به راحتی درزها از هم باز نمی شوند.

*استفاده از چرم های با کیفیت

برای خرید کیف و کفش چرم دقت کنید حتما نوع چرم دانه کامل آن را انتخاب کنید زیرا دارای مرغوبیت عالی بوده و از دوام و استحکام بسیار عالی برخوردار است. بدلیل اینکه در تهیه این نوع چرم استفاده از پولیش یا سومباده دخالت ندارد دارای بافتی بسیار طبیعی می باشد. نکته قابل توجه این است که کیف و کفشی ساخته شده از این مدل چرم دارای ظاهر بهتری می باشد. خریداری نکنید. زیرا نه تنها بوی چرم اصل را نمی دهد بلکه از دوام کمتری نیز برخوردار است.

*استشمام بوی چرم طبیعی

برای خرید کیف و کفش چرم توجه داشته باشید که حتما بوی چرم طبیعی بدهد زیرا برای اطمینان از کیفیت، نباید از مواد شیمیایی یا رنگ در آن استفاده شده باشد. وجود این مواد باعث کاهش عمر محصول می شود.

*بررسی نکات مربوط به نوع دوخت و دوام چرم

برای خرید کیف و کفش چرم نباید تصورتان این باشد که هر چرمی که خریداری می کنید صرفا محصول با کیفیتی است از این رودر هنگام خرید حتما به کیفیت دوخت و چرم به کار رفته توجه کنید.

اگر به دنبال خرید کیف و کفش چرم با قیمت کمتری هستید سراغ نوع رده پایین تر با دوختی معمولی بروید.اما اگر کیفیت برای شما بسیار حرف اول را می زند نه تنها برای خرید چرم باید هزینه بیشتری کنید بلکه نوع با دوام همراه با دوخت تمیز و چرم با کیفیت تر را بخرید.

چرم

در یک محصول چرم بخصوص یک کیف چرمی اگر درزها با دوام و قوی بوده و از دوخت محکم تری برخوردار باشد، فشار بیشتری را می تواند تحمل کند.
توجه کنید دسته کیف بوسیله چسب به هم وصل نشده باشند. همچنین اتصالات از طریق یراق آلات فلزی و بوسیله دوخت محکم باشد.

*در نظر گرفتن یراق آلات در خرید کیف و کفش چرم

همیشه قبل خرید محصولات چرمی حتما یراق آلاتی همچون اتصالات فلزی و سگک یا قفل را به خوبی بررسی کنید.

در مورد زیپ ها حواستان باشد که زیپ های فلزیدارای استحکام بهتری هستند.اگر چرم خریداری شده دارای زیپ است چندین بار زیپ آن را باز و بسته کنید. مطمئن شوید از این بابت مشکلی نداشته باشد.

*توجه به کشور تولید کننده

طی سال های اخیر ایران از لحاظ تولید محصولات چرمی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. همچنین توانسته محصولاتی با کیفیت عالی و بسیار مرغوب به بازار ارائه دهد. ولی با این وجود بین تمام کشورها، ایتالیا نسبت به تولیدکنندگان ایرانی و سایر کشورها محصولاتی با کیفیت بهتر و جنس مرغوبتر روانه بازار بین المللی کرده اند که خلاقیت در نوع دوخت آن عالی و ظرافت چشمگیری دارند.

*انتخاب رنگ محصول در خرید کیف و کفش چرم

به طور کلی رنگ هایی از قبیل قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، عسلی، مشکی از پر طرفدار ترین رنگ ها برای خرید کیف و کفش چرم هستند.

برای محل های غیر رسمی می توان از رنگ قهوه ای روشن و عسلی استفاده کرد.انتخاب رنگ در خرید کیف و کفش بیشتر به استایل فرد و سلیقه او بستگی دارد.

چرم

رنگهایی مثل مشکی و قهوه ای تیره احساس تسلط و قدرت در فرد ایجاد میکند. همچنین برای آقایان ست کردنشان با اکثر لباس ها فوق العاده راحت می باشد.

معمولا در محیط های رسمی تر از رنگ های قهوه ای تیره و مشکی بیشتر استفاده می شود.

*سخن پایانی

همیشه برای خرید کیف و کفش چرم ضمانت فروشگاه یا برند مربوطه را مد نظر قرار دهید.دارا بودن مزایای گارانتی و وارانتی محصول بسیار مهم است.

تضمین کیفیت و وارانتی کالا فرصت مناسبی در اختیار خریدار برای تعویض کالای چرم قرار می دهد. برخی برندهای مطرح در کشور چرم مشهد، نوین چرم و درسا هستند، البته صدها برند دیگر نیز فعالیت دارند که هر کدام سبک خاص خودر را دارند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.