حجت‌الاسلام سرلک در بازدید از مرکز جهادی پیشرفت راه آهن عنوان کرد:

مرکز جهادی راه آهن به عنوان الگو و پیشران صنعت کشور/ استفاده از موضوعات معنوی در قطار

جلسه عفاف و حجاب راه آهن با حضور حجت‌الاسلام علی سرلک مدرس حوزه و دانشگاه، ۲۱ تیرماه در ساختمان شهدای راه‌آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام علی سرلک در این جلسه عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که باید در انسانیت به آن توجه داشت، فهم و حل مسأله است.

حجت‌السلام سرلک سپس به همراه سعید رسولی، مدیرعامل راه‌آهن از مرکز جهادی پیشرفت راه آهن بازدید کرد.

در این بازدید که زهرا قیومی، مدیر مرکز آموزش،توسعه و فناوری شرکت راه آهن نیز حضور داشت، حجت الاسلام سرلک از اقدامات جهادی انجام شده در این مرکز تقدیر و از این مرکز به عنوان الگو و پیشران صنعت کشور یاد کرد.

وی پس از بازدید از این مرکز اظهار کرد: خدا را شکر با امید برمی گردم و به فرزندانم می گویم که در این کشور جایی وجود دارد که به آینده شما جوانان فکر می‌کند.

وی تصریح کرد: باید از نمادهای سفر و مسافر با محوریت راه آهن استفاده شود.

این مدرس حوزه و دانشگاه تاکید کرد: راه‌آهن دارای مفاهیم بزرگی همچون سفر، مسافر و مقصد است. کسی که مقصد را بشناسد و بر روی ریل باشد می‌تواند در مسیر درستی حرکت کند و به مقصد نزدیک شود لذا باید مفهوم سفر، مسافر، ایستگاه، مبداء و مقصد با استفاده از ظرفیت عظیم مرکز جهادی پیشرفت راه آهن و با رویکرد معنوی با محوریت راه‌آهن توسعه یابد.

حجت الاسلام سرلک خاطرنشان کرد: باید در قطارها و ایستگاه ها از موضوعات معنوی دینی بهره گرفته شود.

در پایان این بازدید مقرر شد کارگروهی با حضور حجت الاسلام سرلک در این خصوص در مرکز جهادی پیشرفت راه آهن تشکیل شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.