در بررسی عملکرد 3 ماهه شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک الوند مشخص شد؛

سود الوند از 132 درصد عبور کرد/ حوزه CIS و همسایگان هدف اول صادراتی ما هستند

جلسه بررسی عملکرد صورت سود و زیان شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند، از شرکت‌های تابعه شستا در تاریخ 20 تیر 1400 از ساعت 13:30 تا 16:30 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک الوند ، شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک الوند موفق به افزایش 132 درصدی در شاخص سود خالص گردیده است.

در این جلسه رضا صفاری مدیر عامل شرکت توضیحات کامل در خصوص اقدامات صورت گرفته و اقدامات پیش روی شرکت داد.

مدیر عامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند، گفت: در سال جاری و تا کنون درآمد عملیاتی شرکت 1,111,041 میلیون ریال بوده و منجر به تحقق 209,655 میلیون ریال سود خالص برای شرکت گردیده است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری تمام تعهدات ارزی این شرکت با بانک مرکزی تسویه شده است و با برنامه ریزی های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته قرار است حداقل 30% محصولات شرکت به کشورهای هدف صادر شود و این موضوع با حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات و با کمک بازاریابی های نوین محقق خواهد شد.

صفاری در پاسخ به این سوال که مقصد صادراتی شرکت الوند کدام کشور ها است گفت: در حال حاضر محصولات شرکت به کشورهای روسیه، عراق، پاکستان، سوریه بصورت مداوم صادر می شود و طبق برنامه ریزی های انجام شده در آینده ای نزدیک به کشور های اروپایی نیز صادرات خواهیم داشت.

وی در خصوص دلیل این میزان افزایش سود گفت: با تکیه بر دانش و تجربه و مهارت پرسنل شرکت کاشی و سرامیک الوند افزایش بهره وری در تمامی حوزه ها سرلوحه امور اجرایی قرار گرفته و با مدیریت بهینه هزینه ها و توجه به ارزش آفرینی محصولات در راستای حفظ حقوق سهامداران به نتیجه مطلوب دست یافتیم.

وی در توضیح مطلب خود گفت: توانستیم در سال جاری هزینه های مالی شرکت را بیش از 27 درصد کاهش دهیم و این در حالی است که با استفاده از بهره وری به کار رفته میزان تولید را نیز به مقدار 26 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش دادیم.

جلسات بررسی عملکرد شرکت‌ صنایع کاشی و سرامیک الوند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.