دیدار معاون اقتصادی وزیر کشور با اعضای تعاونی های مرزنشین در استان کردستان/ دین پرست: با ثبت نام در سامانه ساماندهی تعاونی های مرزنشینان از مزایای پیش بینی شده دولت بهره مند شوید

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مرزی اولویت اقتصادی دولت است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ بابک دین پرست عصر روز گذشته در جمع اعضای تعاونیهای مرزنشین شهرستانهای مریوان، سروآباد و بانه با بیان این مطلب اظهار داشت: دولت بیش از ۴۲۰۰ میلیارد تومان مشوقهای معیشتی و  تخفیف سود بازرگانی برای اعضای تعاونیهای فعال استانهای مرزنشین پیش بینی کرده است.

وی افزود: این مشوقها برای مرزنشینانی که فعالیتهای خود را اظهار و ثبت سفارش نموده و در چرخه قانونی تعاونیهای مرزنشین فعالیت می کنند و به صورت فصلی این کمک معیشتی به حساب آنها واریز می شود.

دین پرست در ادامه از مرزنشینان خواست با ثبت نام در سامانه ساماندهی تعاونی های مرزنشینان از مزایای پیش بینی شده توسط دولت استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد: دستگاههای اجرایی متولی شرایط را برای تسهیل در ارائه خدمات بهتر فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از توسعه و تقویت بازارچه های موقت مرزی تسهیل در فعالیت های اقتصادی و افزایش کسب و کار فعالین و مرزنشینان است.
دین پرست در پایان گفت: ایجاد زیرساختها و انبار مورد نیاز برای تعاونیهای مرزنشینان در اولویت توسعه بازارچه های مرزی قرار دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.