حسینی: رییس جمهور باید پشتوانه مردمی قوی داشته باشد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر رییس جمهور پشتوانه مردمی داشته باشد و بتواند در مجامع جهانی با قدرت و اقتدار سخن بگوید و در داخل بتواند با کسانی که سوء‌استفاده می کنند برخورد کند باید مردم در انتخابات پرشور شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سید محمد حسینی در دیدار با معاون اجرایی ستاد نخبگان،‌اقلیتها، مذاهب و اقوام گفت: در مورد رییسی اطمینان داریم که انسان منزهی است خیلی افرادی که در منصب قرار گرفتند مستی قدرت آنها را گرفته است و نتوانستند در خط مستقیم حرکت کنند و باعث غرور و بی توجهی به مردم شده است.

وی افزود: رییسی 40 سال مسوولیت داشته است و تا الان که رییس قوه قضاییه است هیچ فرقی در رفتارش نکرده است. انسان ساده زیست است و هیچ تغییری در زندگی نکرده است. او حتی هدیه قبول نمی کند و حتی در کوچکترین مسایل احتیاط می کند بنابراین این روحیه باعث شده است که سالم بماند و بتواند برخورد کند.

حسینی با بیان این که ما نیاز به مدیران قاطع داریم گفت: 12 هزار استاد دانشگاه در نامه ای از رییسی حمایت کردند و از چهار نامزد دیگر خواستند که به نفع رییسی انصراف دهند تا همه رای‌ها در یک سبد جمع شود.

وی با بیان این که او جایگاه خوبی در کشور دارد و اعتقاد داریم که در جایگاه ریاست جمهوری می تواند با منشا بی عدالتی و تبعیض و فساد مبارزه کند گفت: من در دولت بودم بنابراین می دانم که اگر رییس جمهور و وزیران درست عمل کنند و ریخت و پاش ها کم شود می شود خیلی از کارها را انجام داد. در ارشاد که بودم اگر چه خیلی مسایل مالی و پولی نبود اما مختصری که صرفه جویی می کردیم می توانستیم به خیلی از جاها و موسسات کمک کنیم بنابراین وزارت نفت و صنایع که دیگر مشخص است که چقدر جای کار و صرفه جویی دارد.

این فعال سیاسی با تاکید بر این که ما نیاز به آدم‌های دلسوز و مردمی و خستگی ناپذیر داریم گفت: کار در کشور ما فراوان است. بنابراین ما نیازمند چنین روحیه ای هستیم.

وی با بیان این که انتظار داریم که اگر آقای رییسی رییس جمهور شد یک تیم سالم و درستی در کنار آن باشد و کارهایی که مانده است و دردهای مزمن را حل کند گفت: اگر آقای رییسی گفتند گشت ارشاد برای مدیران می گذاریم منظورشان این بود که مدیران را رصد می کنیم که کارشان را درست انجام دهند.

این فعال سیاسی در ادامه گفت: دلایل متعددی وجود دارد که همه می گویند ما با خیال راحت انسانی خوب و نیک را انتخاب می کنیم و هیچ شک و شبهه ای نداریم چرا که آقای رییسی را همه می شناسند. درمناظرات دیدیم که وقتی نتوانستند هیچ شبهه ای از ایشان بگیرند مدرک تحصیلی ایشان را وسط کشیدند در حالی که ایشان یک فقید است اگر مدارک نداشت که رییس قوه قضاییه نمی شد.

حسینی با تاکید بر این که انتظار داریم مردم در انتخابات شرکت کنند گفت: اگر رییس جمهور پشتوانه مردمی داشته باشد در مجامع جهانی با قدرت و اقتدار سخن بگوید و در داخل بخواهد با کسانی که سوء‌استفاده می کنند برخورد کند بتواند بگوید که من پشتوانه مردمی دارم.

این فعال سیاسی اصول گرا گفت: ما اگر امروز از آیت الله رییسی حمایت می کنیم معنای آن نیست که اگر فردا خطایی شد و یا کوتاهی شد ساکت بنشینیم نه ما فردا هم حرف می زنیم یعنی می گویم ما حمایت کردیم اگر جایی کجی یا کاستی بود آنجا هم از او مطالبه می کنیم و اگر حمایت می کنیم بهترین گزینه بیاید در کنارش نظارت هم می کنیم.

بهزاد معافی معاون اجرایی ستاد نخبگان، اقلیتها و مذاهب و اقوام در این دیدار گفت: هدف ما از حمایت از آیت الله رییسی نه به خاطر شخص ایشان بلکه به خاطرمردم است. امیدواریم که در کشور آسایشی پیدا شود. آیت الله رییسی را از سال 1368 می شناسم. آدمی پاکدست است. دارای مدیریت قوی است. که نمونه آن در قوه قضاییه است که از زمانی که بر مستند قضا نشستند آنجا را سامان داد و تحولات خوبی به وجود آورد.

وی گفت: خیلی به او امیدواریم که در 4 سال آینده بتواند در ایران تحولی ایجاد کند و اقتصاد پیشرفت کند که مردم آن را لمس کنند و من مطمئن هستم که آیت الله رییسی رای می آورند چرا که مردم دیگر گول تبلیغات را نمی خورند و عملکرد را می بیند.

وی با بیان این که مردم به خاطر سرنوشت خود و کشور مشارکت کنند گفت: از مردم می خواهم که واقعا همت کنند و به میدان بیایند حمایت کنند چرا که نتیجه آن را می بینند البته به شخصی رای دهند که مشکلات را حل و درد آنها را دوا کند.

وی گفت: البته انتظار داریم زمانی که آقای رییسی رییس جمهور شدند به بحث هنر و موسیقی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.