فراخوان انجمن بلاکچین ایران از کلیه رسانه ها

رسالت همه رسانه ها اعلام و خبررسانی صحیح به مخاطبانشان است، طبیعتا هیچ رسانه ای راضی نیست که در پس از طی فرآیند اطلاع رسانی، صدمه ای به مخاطبین رسانه برسد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در پی درج خبری با عنوان ” بررسی تخصصی هجمه‌ها علیه اکسکوینو “؛ انجمن بلاک چین جوابیه ای را برای پایگاه خبری رخداد اقتصادی ارسال کرد.

متن این جوابیه به شرح زیر است:

سلام؛ رسالت همه رسانه ها اعلام و خبررسانی صحیح به مخاطبانشان است، طبیعتا هیچ رسانه ای راضی نیست که در پس از طی فرآیند اطلاع رسانی، صدمه ای به مخاطبین رسانه برسد.

رشد و گسترش فناوری بلاکچین در سال های اخیر به حدی بوده است که بیش از روند رشد و گسترش اطلاعات عمومی مردم و سرمایه گذاران در این حوزه بوده است، لذا بر عهده رسانه هاست که برای رشد دانش عمومی در حوزه فناوری بلاکچین و رمزدارائی ها تلاش کنند.

متاسفانه همچنین افزایش قارچ گونه پروژه های فریب و کلاهبرداری را نیز در این حوزه شاهد بوده ایم، این رشد به حدی سریع است که کار خیلی دیر هنگام به فرآیندهای قضایی می کشد و بسیار وقت ها حجم وسیعی از دارائی مردم حیف و میل شده است وقتی تازه نهادهای فعال در این حوزه با خبر می شوند لذا انجمن فناوران زنجیره بلوک(بلاکچین)، به عنوان سازمان مردم نهاد فعال در این حوزه برخود لازم دیده است که با هماهنگی با معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی از همه رسانه ها درخواست کند تا با مراجعه به لیست هشداری که توسط این انجمن منتشر و دائما به روز می شود از انتشار آگهی و تبلیغات در مورد پروژه های
مذکور در آن خودداری کنند.

البته لازم به توضیح است که وجود نام یک پروژه در این لیست لزوما به معنی کلاهبردار بودن آن پروژه نیست، اما به این معنی است که انجمن از طریق کارشناسان خود و کانال های ارتباطات مردمی سیگنال های هشدار در مورد آنها دریافت کرده است و این موارد باعث بسیار بالا بودن ریسک این پروژه ها از دید انجمن بوده است.

برای اطلاع از این لیست هشدار و درخواست لیست کردن و از لیست خارج کردن پروژه ها لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

لیست هشدار



1400/03/09 4000303

از همه رسانه ها و خبرنگاران محترم دعوت می کنیم نسبت به انتشار این لیست در رسانه های خود اقدام کرده و از انتشار تبلیغات و رپورتاژ آگهی این پروژه ها خودداری کنند.

همچنین از خبرنگاران و رسانه های محترم دعوت می کنیم جهت هماهنگی بیشتر با انجمن و عضویت در کارگروه رسانه انجمن با دفتر انجمن ) https://t.me/ibcngo( تماس بگیرند .

با تشکر روابط عمومی انجمن

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.