مهمترین رویداد مالی، پولی و بازار سرمایه آغاز به کار کرد/ فرصتی استثنایی برای صنعت بیمه و بانک کشور

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور زمانی مشاور وزیرصنعت – معدن و تجارت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج. ا. ایران و مدیران برتر صنعت بانکداری و بیمه با رعایت شیوه نامه بهداشتی مصوب ستاد کرونا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در بازار مالی کشور، دستاوردها، خدمات و تکنولوژی‌ها خود را در معرض دید بازدیدکنندگان تخصصی قرار می‌دهند.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۱۸ خرداد تا روز ۲۱ خرداد ماه از ساعات ۹ تا ۱۷ میزبان بازدیدکنندگان تخصصی خواهد بود.

در این نمایشگاه همانند نمایشگاه‌های پیشین رعایت شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد کرونا با سخت گیری کامل اجرا می‌شود و تنها بازدیدکنندگان و فعالان مرتبط با صنعت مالی کشور با دعوت نامه قبلی مجاز به حضور و بازدید از این رویداد هستند.

به همین منظور، برگزار کننده نمایشگاهی با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در ورودی‌های نمایشگاه، از طریق غربالگری و تب سنج و ارائه بسته کاملی از لوازم بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل و ژل، بازدیدکنندگان را مجهز به لوازم بهداشتی کردند. از سوی دیگر، دستگاه‌های مخصوص ضد عفونی کردن دست‌ها نیز در مبادی ورودی تمام سالن‌ها قرار گرفته و بازدید کنندگان با استفاده از الکل و ژل دست‌ها را ضد عفونی کرده و وارد سالن‌ها می‌شوند همچنین میزان تعداد بازدیدکنندگان برای حفظ فاصله‌های اجتماعی در سالن برگزاری کنترل می‌شود.

از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور یاد می‌شود. این رویداد بزرگ هر ساله با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی، بازار پول و سرمایه کشور همراه است.

از سوی دیگر ایجاد زمینه‌ای برای افزایش آگاهی عمومی نسبت به کارکرد‌های بازار مالی موضوع مهمی است که این نمایشگاه می‌توان در جهت تحقق آن گام بردارد.

ایجاد فضای مذاکرات B۲B، برگزاری رویداد استار تاپ حوزه مالی، مشارکت شرکت‌های دانش بنیان و حضور صرافی‌های مجاز ارز دیجیتال از ویژگی‌های مهم این دوره از نمایشگاه است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.