نمایشگاه عکس ایران پرگهر افتتاح می‌شود

نمایشگاه عکس‌های کلیساهای ارامنه در ایران با عنوان “ایران پرگهر” به‌شکل مجازی در نگارخانه کمیسیون ملی یونسکو- ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو ایران، اینعکسها که از سوی ابراهیم خادم بیات گرفته شده روایتتصویری از سه کلیسای مریم مقدس (زور زور)؛ در ماکو،تادئوس مقدس (قرهکلیسا)؛ در شمال شرقی شهرستان چالدرانو استفانوس مقدس (سنت استپانوس)؛ در غرب شهر جلفا استکه در سال 2008 ثبت یونسکو شدهاند. در کنار این سه کلیسا،تصاویری از کلیسای چوپان (آندرهورتی مقدس)؛ در جلفا نیزبرای علاقمندان، در نگارخانه مجازی کمیسیون ملی یونسکو– ایران به آدرس https://gallery.irunesco.org/ به نمایشدرمیآید. در مجموع در این نمایشگاه بیش از 70 قطعه عکسنمایش داده خواهد شد.

براساس برنامهریزی های انجامشده این نمایشگاه مجازیسه‌شنبه 4 خردادماه با حضور روبرت بگلریان نماینده ارامنه در مجلس شورای اسلامی، رودیک یارالیان کاردار موقت جمهوری ارمنستان در ایران و حجتالله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملییونسکو ایران به میزبانی عبدالمهدی مستکین مدیر گروه فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در برنامه زنده اینستاگرامی اینکمیسیون به آدرس @unesco.iran افتتاح میشود.

همزمان با افتتاحیه علاقمندان از ساعت 22 روز سه‌شنبه 4خرداد میتوانند به‌طور مجازی از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.