نسخه نخست سند راهبردی ۵ ساله گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد

در راستای تأکیدات مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سند راهبردی پنج ساله گروه کشتیرانی از سوی معاونت توسعه بازار ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از مانا معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان گروه کشتیرانی و اشاره به اینکه در متن ابلاغ سند مذکور، همکاری و مشارکت کلیۀ ارکان شرکت و کارکنان گروه مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: لازمۀ تحقق این سند، همدلی و حمیت کارکنان گروه می‌باشد.

دکتر امید گلزاری افزود: از کلیه معاونین، مدیران و مدیران عامل شرکت‌های تابعه خواسته شده است تا طی برگزاری جلسات تخصصی، سند راهبردی گروه را برای تمامی همکاران تشریح و تبیین نمایند به نحوی که درتمامی ارکان شرکت به عنوان یک اصل اساسی نهادینه شود.

معاون توسعه بازار خاطر نشان کرد: برای اولین بار بودجه سال ۱۴۰۰ با برنامه‌های مندرج در سند راهبردی پنج ساله شرکت منطبق گردیده و مقرر شده است بررسی و تحقق اهداف این سند راهبردی، در جلسات ارزیابی علمکرد شرکت‌های تابعه مورد پایش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: چشم انداز سند راهبردی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران «پیشتازی و جهان ترازی در عرصۀ حمل و نقل دریایی» اعلام گردیده و ضمن توجه ویژه به شاخص‌های کمی و همچنین ترسیم برنامه‌ها بر مبنای شاخص‌های کلیدی و اعداد و ارقام احصا شده از برنامه و بودجه تأکید شده است.

وی در ادامه یاد‌آور شد: سند راهبردی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با الهام از سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ و همچنین اسناد و قوانین بالا دستی تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.