عزیزی:

نامزد جبهه جهادگران ایران اسلامی یکشنبه معرفی می شود

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: نامزد اختصاصی جریان سوم برای انتخابات ریاست جمهوری روز یکشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ وهاب عزیزی افزود: شورای مرکزی این جبهه پس از برگزاری جلسات و رای گیری استمزاجی از نخبگان و فعالان سیاسی، در جمع بندی نهایی خود به این نتیجه رسیده است که در انتخابات ۱۴۰۰ یک نامزد اختصاصی معرفی کند.

وی اضافه کرد: البته از دیگر احزاب، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی دعوت می‌شود با بررسی برنامه‌های نامزد جریان سوم در انتخابات ریاست جمهوری از ایشان حمایت کنند. شورای مرکزی جهادگران آمادگی دارد برای بررسی شرایط انتخابات و رسیدن به وحدت عملیاتی با همه احزاب و جریان‌های همسو وارد مذاکره و گفتگو شود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: گزینه نهایی این جبهه به صورت مصداقی مشخص شده است و روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه در یک نشست خبری با حضور خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی کشور معرفی خواهد شد.
وی افزود: نشست خبری جریان سوم در محل ستاد مرکزی جبهه جهادگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌های اجتماعی استاندارد با حضور خبرنگان منتخب و تعداد محدود برگزار خواهد شد.

عزیزی گفت: همچنین به دلیل خطر شیوع ویروس کرونا از پذیرفتن و دیدار خیلی از دوستان خبرنگار در این مرحله محروم هستیم و سعی خواهیم کرد در نشست‌های جداگانه‌ای این عزیزان را نیز دعوت کنیم و به سوالات آن‌ها نیز به صورت اختصاصی پاسخ دهیم.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی همچنین به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا پایه و اساس تحقق مردم سالاری دینی و نقطه آغازین آن است. نباید اجازه دهیم برگزاری همزمان انتخابات شورا‌ها با ریاست جمهوری موجب شود که از اهمیت انتخابات شورا‌ها کاسته شود و یا در حاشیه قرار بگیرد.

اینجا بیشتر بخوانید: اطلاعیه وزارت کشور در خصوص ترکیب و عملکرد هیأت های اجرایی انتخابات

وی افزود: لذا جبهه جهادگران ایران اسلامی برای انتخابات شورا‌ها نیز برنامه جدی و عملیاتی داشته و نگاه ویژه‌ای به انتخابات شورا‌ها در شهر تهران دارد. پیرو فراخوانی که هفته گذشته صورت گرفته بود تا حالا تعداد پانصد نامزد شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرده اند در لیست جبهه جهادگران قرار بگیرند و ما احتمال می‌دهیم پس از اعلام نتیجه تائید صلاحیت ها، این آمار بیشتر هم بشود.

عزیزی گفت: گزینش نامزد‌های جهادگران برای شورای شهر تهران در یک فرآیند روشن و شفاف از طریق نظر خواهی عمومی از شهروندان صورت خواهد گرفت. پس از یک پالایش اولیه در کمیته اجرائی انتخابات، لیست نامزد‌ها در اختیار طرفداران آن‌ها قرار می‌گیرد که با مراجعه به پیج اینستاگرام و سایت جهادگران نیوز نسبت به نامزد مورد نظر خود اعلام رای کنند.

وی تصریح کرد: ماحصل فعالیت نامزد‌ها در یک بازه زمانی ده روزه ترکیب لیست نهایی را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.