با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد؛

مراسم تکریم و معارفه دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی

مراسم تکریم و معارفه دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند طی سخنانی در این مراسم که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، با تقدیر از دست آوردها، زحمات و تلاش بی شائبه «مرتضی بانک» دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اظهار داشت: بی شک در دوره مسئولیت  آقای بانک، شاهد یکی از بهترین ادوار از نظر هماهنگی و همکاری بین وزارت اقتصاد و شورای عالی مناطق آزاد بودیم.

دژپسند ابراز امیدواری کرد:، اقدامات «مرتضی بانک» در زمینه بورس بین الملل به سرانجامی خوب در شورای عالی بورس و اوراق بهادار رسیده و منشاء تحول مثبت در این مناطق شود.

وزیر اقتصاد همچنین «حمیدرضا مومنی ازندریانی» دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی را فردی دارای سوابق مدیریتی موفق در مناصب مختلف از جمله مدیریت عاملی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد که می تواند از تجربیات مدیریت خود برای تداوم و سرعت بخشیدن مسیر پیشین این شورا استفاده کند.

دژپسند، مؤمنی را فردی با اراده خیلی خوب، آشنا به قوانین و دارای برنامه اجرایی همراه با جدیت و پیگیری معرفی کرد که می تواند چهره متکاملی از مناطق آزاد کشور ارائه دهد.

این گزارش حاکی است، «حمیدرضا مومنی ازندریانی» دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی نیز طی سخنانی در این مراسم، با تشکر از حسن اعتماد فرهاد دژپسند بابت انتصاب خود، مرتضی بانک را مایه افتخار مناطق آزاد و فردی اخلاق مدار خواند که همواره به سخت کوشی و حمایت از مدیران در حیطه کار خود شناخته می شد.

مومنی، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و تلاش مدیران و معاونین وزارتخانه و بویژه شخص وزیر اقتصاد برنامه های جاری مناطق آزاد، به شکلی مقبول تر از پیش اجرا و تدوام یافته و تحویل دولت آینده شود.

بنا بر این گزارش، همچنین، «مرتضی بانک» دبیر سابق شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی طی سخنانی در این مراسم، «مومنی» را مدیر اجرایی قوی و دارای توانایی بالای برنامه ریزی خواند که همواره مرد میدان های مختلف بوده است.

مرتضی بانک افزود: گزارش عملکرد هشت ساله شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی آماده تحویل و در صورت لزوم انتشار است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.