وزیر کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه:

رسانه‌ها در اعتراضات اقتصادی ۹۶ فوق‌العاده عمل کردند/ قاچاق ارز به بهترین شکل ممکن کنترل شده است

وزیر کشور از عملکرد رسانه‌ها در مقابله با اعتراضات اقتصادی سال ۹۶ تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر در حوزه قاچاق ارز تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری رخداد اقتصادی عبدالرضا رحمانی فضلی  وزیر کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: مو‌ضوع خبر ارتباط مهمی با تصمیم‌گیری دارند و تصمیمات آنها در سرنوشت مردم تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: در شرایطی که این روزها مردم روزهای سختی را از نظر اقتصادی پشت سرمی‌گذارند رسانه‌ها وظیفه دارند در جامعه امید ایجاد کنند تا ما بتوانیم به اهداف خودمان در دولت دست پیدا کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه وزارت کشور دارای حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: رسانه‌های ما در حوزه انتخابات و اعتراضات اقتصادی سال ۹۶ نقش تاثیرگذاری داشتند و ما در مصاف امنیتی با دشمنان علی‌رغم کمبودهایی که وجود داشت به بهترین شکل ممکن عمل کردیم.

رحمانی فضلی درباره ابعاد دو حادثه سیل  و زلزله کرمانشاه خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه با پوشش مناسب در جهت آرام کردن مردم وارد عمل شدند و در حادثه سیل نیز نمره رسانه‌ها قابل قبول است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات اقتصادی در وزارت کشور تاکید کرد: ما در این شورا با همکاری بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت صنعت در حوزه قاچاق ارز مدیریت خوبی را انجام دادیم و توانستیم در این بستر به بهترین شکل ممکن علی‌رغم برنامه‌های دشمنان وارد عمل شدیم و توانستیم در حوزه اقتصادی به حمد خدا امروز به  وضعیت باثباتی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.