سعید محمد استعفا داد/ فرمانده وارد میدان شد

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که با درخواستهای بسیاری برای حضور در در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ روبروست، از سِمَت خود استعفا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا امروز از سمت خود استعفا داد.

محمد در پیام توییتری نوشت: از آنجا که احتمال دارد  بدلیل حضور اینجانب در فضای انتخاباتی شائبه‌ هایی متوجه نهاد مقدس سپاه شود در راستای صیانت از سپاه و قرارگاه انقلابی-جهادی خاتم‌الانبیا از سمت خود استعفا می‌دهم.

این اقدام فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حالی است که براساس قانون وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مجبور به استعفا از جایگاه خود نبود با این حال او با هدفِ پرهیز از شائبه هرگونه استفاده شخصی از جایگاه اش، از سمت خود کنار رفت.

این اقدام محمد برای استعفا و پرهیز از ایجاد هرگونه شائبه و شک و شبهه ای؛ نشان دهنده حساسیت‌ وی نسبت به ظرایف و خطوط قرمزِ مردم و دنیای سیاست؛ مبنی بر عدم استفاده از امکاناتِ پست و جایگاه، برای استفاده های شخصی و گروهی است.

حضور سعید محمد در انتخابات، به عنوان مردی که در ادوار گذشته به دور از هیاهوی سیاسی و عطش قدرت و خودنمایی، تنها به ایفای نقش خود در عرصه آبادانی و سازندگی پرداخته است؛ می تواند در راستای به فعل درآمدن مطالبه و آرمان مردمِ خسته از منازعات بی نتیجه سیاسی، برای برون رفت از مشکلات چند سال اخیر باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.