زمان عرضه مرحله جدید بلیت قطارهای رجا اعلام شد:

آغاز فروش بلیت‌های نوروزی از 5 اسفند 99

فروش بلیت قطارهای شرکت رجا برای بازه زمانی 25 اسفند 99 لغایت 15 فروردین 1400 از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 5 اسفند 99 آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 5 اسفند ماه 99، فروش اینترنتی بلیت قطارهای همه مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به شهر مشهد مقدس و بالعکس آغاز می‌شود.

 رضا عصاری با بیان اینکه از ساعت 12 همین روز بلیت قطارهای همه مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به غیر از تهران-مشهد و بالعکس به صورت اینترنتی عرضه می‌شود، گفت: بلیت کلیه قطارهای مسیر تهران-مشهد و بالعکس همچنین مسیرهای تهران-طبس، تهران-خواف، تهران-سمنان و بالعکس نیز به صورت اینترنتی از ساعت 17 روز سه‌شنبه 5 اسفند 99 به فروش می‌رسد.

 وی در خصوص زمان فروش بلیت‌ قطارهای رجا به صورت حضوری از طریق نمایندگی‌های فروش مجاز اظهار داشت: از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 نیز فروش بلیت قطارهای کلیه مسیرها از طریق دفاتر فروش مجاز در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي در قطارهاي رجا اظهار داشت: با شيوع ويروس كرونا در كشور، اين شركت اقدامات متعددي با شعار “سفر هوشمند (سفر+سلامت)” با انجام پروتكل‌هاي بهداشتي اعم از: كنترل وضعيت سلامتي و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفوني قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف يكبار مصرف پذيرايي، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي در قطارها، جانمايي و تعبيه مواد ضدعفوني كننده در قطارها، عدم فروش بليت به بيماران كرونايي و … آغاز و اجرايي كرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.