تخفیف 30 درصدی رجا به هموطنان با طرح “میلاد”

شركت رجا به مناسبت گرامی‌داشت ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی (ع)، تسهیلات سفر با قطارهای این شركت را به صورت تخفیف 30 درصد با عنوان طرح “میلاد” ارائه می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ معاون اجرایی شركت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینكه این تسهیلات برای بازه حركتی دوم لغایت هشتم اسفند ماه سال جاری برای انجام سفرهای ضروری هم‌وطنان است، گفت: در قالب طرح مذكور، به مسافران با نام‌های مبارك “علی”، “امیر” و “امیرعلی” كه در بازه زمانی حركتی مذكور از طریق كانال‌های فروش رجا (سایت رجا ، سامانه تلفنی 1539 و آژانس های مسافرتی ) بلیت خریداری كنند، 30 درصد تخفیف اعطا می‌شود.

 رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودكار و  بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.

 وی با تأكید بر نام‌های اشاره شده اعلام کرد: سایر نام‌ها با تركیب امیر یا علی مانند: محمد علی و… مشمول این طرح نمی‌شوند.

 معاون اجرایی شرکت رجا در خصوص اجراي پروتكل‌هاي بهداشتي در قطارهاي رجا اظهار داشت: با شيوع ويروس كرونا در كشور، اين شركت اقدامات متعددي با شعار “سفر هوشمند (سفر+سلامت)” با انجام پروتكل‌هاي بهداشتي اعم از: كنترل وضعيت سلامتي و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفوني قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف يكبار مصرف پذيرايي، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي در قطارها، جانمايي و تعبيه مواد ضدعفوني كننده در قطارها، عدم فروش بليت به بيماران كرونايي و … آغاز و اجرايي كرده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.