مدیرعامل راه آهن در مراسم بزرگداشت دهه فجر:

مرور آرمان های انقلاب اسلامی و بهره‌مندی از آن در زندگی/ لزوم پاسداشت نام و راه شهدا

به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به میزبانی مرکز مقاومت بسیج راه آهن مراسمی در سالن غدیر ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد و مراسم زیارت خاصه امام رضا (ع) برگزار شد.

سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالروز عملیات غرور آفرین والفجر به خانواده بزرگ راه آهن و بسیج کشور گفت: امروز از نظر من فجر در فجر است و باید نام شهدای گرانقدر را پاس بداریم و راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: برگزاری چنین مراسمی نباید نمادین باشد بلکه بایستی در کار و زندگی هر یک از ما تحول ایجاد کند. مرور و تفکر در این موضوع که ملتی تصمیم گرفت در همه ارکان آن رژیم، تغییر ایجاد کرده و با بذل خون، برای استقلال خود انقلاب کند، بسیار مهم است.

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: درباره آرمان های انقلاب این اعتقاد را دارم که آرمان ها و باورها را یکبار دیگر با خود مرور کنیم و امروز از آن ها بهره ببریم.

رسولی یادآور شد: روز یکشنبه ۱۰۵ پروژه ریلی به ارزش ۱۴۴۵ میلیارد تومان افتتاح و پیشکش مردم ایران شد و آروز می کنم در ادامه راه و خون شهدا، با کمک همدیگر ایران عزیز را در شان هموطنان عزیز آباد سازیم.

در ادامه این مراسم سرهنگ رضا خسروی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن گفت: خداوند حکیم حیات انسان را در جهانی بی کران آفریده که انسان هر چقدر تلاش کند باز دست نیافتنی است و این موضوع باعث می شود گاهی توجهی به داشته هایش نداشته باشد.

خسروی افزود: ملتی پیروز است که قدر داشته هایش را بداند. انقلاب از کجا شروع شد و الان در کجا هستیم. چه کسانی جان خود را فدا کردند که به اینجا رسیدیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه آهن گفت: در حوزه مادی و معنوی تحولات زیادی در زندگی مردم ایران در این چهل و دو سال اتفاق افتاده است. در بین همه این دستاوردها استقلال ملت ایران بسیار ارزشمند است.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده شهدای انقلاب اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

این مراسم به صورت زنده از طریق railtv.ir در دسترس علاقمندان قرار داشت.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.