کامیونت جدید و آسنا توربو اتوماتیک به خانواده محصولات آمیکو اضافه می شوند

نشست مشترك مدیرعامل شركت ارس خودرو دیزل ( آمیكو ) و رئیس سازمان منطقه آزاد ارس در راستای گسترش همكاری های منطقه ای برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ شهرام فداکار مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو ، پس از دیدار مذکور، با اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان یكی از مناطق آزاد مهم كشور از نظر موقعیت سوق الجیشی و صنعتی شناخته می شود و دومین منطقه آزاد توسعه یافته در حال رشد کشور است.

وی ادامه داد: امیدواریم از پتانسیل های شركت ارس خودرو دیزل به عنوان یكی از تولیدكنندگان خودروهای تجاری بخش خصوصی در منطقه آزاد اَرس بیشتر استفاده شود.

فداكار افزود: شركت ارس خودرودیزل به عنوان یكی از بزرگ ترین برندهای صنعتی این منطقه در حال گسترش سبد محصولات خود است و تحویل كمپرسی 2631 EEV خود را به زودی و با استاندارد آلایندگی یورو٥ پلاس به عنوان یك برند ایرانی آغاز خواهد كرد.

وی همچنین از افزایش تولید پیكاپ آسنا و همچنین معرفی ورژن مجهز به موتور توربوشارژ و گیربكس اتوماتیك این خودرو خبر داد.

مدیرعامل آمیکو تصریح كرد: آمیکو در سال آینده نیز برنامه معرفی كامیونت جدید را خواهد داشت و قصد دارد با استفاده از توان صنعتی و علمی صنعت گران و قطعه سازان منطقه ارس، تولید قطعات در بخش داخلی سازی و البته كامیونت های كاربری خود را در این منطقه متمركز كند.

فداكار در پایان خاطرنشان كرد: ارس خودرو دیزل با برند ایرانی ( آمیكو ) می كوشد كه با توسعه سبد محصول و پلتفرم های خود نقشی موثر در تولید كشور ایفا كند و در این مسیر به حمایت های منطقه آزاد اَرس نیازمند است كه خوشبختانه تفكر مدیریت حاكم بر این منطقه نیز در همین سمت و سو قرار دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.