جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ “ب ام و شما”

جشنواره سراسری فروش زمستانی پرشیا خودرو؛ با نام ” ب ام و شما ” همزمان با “روز زن” و “جشن باستانی میانه زمستان” که از اعیاد ایرانیان است، در روزهای 15 الی 17 بهمن 99 با هدف جلب رضایت و خدمت رسانی به تمامی مشتریان ، در دفتر مرکزی و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ علاقمندان می توانند ضمن حضور در این جشنواره جذاب و خرید یا فروش خودروهای ب ام و، از خدمات و تخفیف های جذاب اختصاصی این جشنواره بهره‌مند شوند.

همچنین در این جشنواره، شرکت پرشیا خودرو این امکان را برای دارندگان خودرو ب ام و که تمایل به تعویض خودروی خود را دارند، فراهم کرده تا از طرح ” تعویض خودرو نو و کارکرده پرشیا خودرو ” استفاده کنند.

هموطنان عزیز و دارندگان خودروهای ب ام و در سراسر کشور با حضور در این جشنواره می توانند از تخفیف های زیر برخوردار شوند:

– گارانتی 30درصدی

– BSI 30درصدی

– کالاهای New Collection اکسسوری 10درصدی

– پک های اکسسوری بر اساس مدل خودرو 20 درصدی

– اکسسوری 15درصدی

– تیونینگ 10درصدی

– کارشناسی فنی و بدنه ( در دفترمرکزی ، نمایندگی شریعتی ، نمایندگی ارتش) 20درصدی

– کارواش(صفرشویی ، پولیش ،موتورشویی، رینگ شویی، داشبورد، صندلی ، نمد سقف) 30درصدی

این جشنواره در روزهای 15 الی 17 بهمن ماه 1399 از ساعت 9 الی 19 در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص برگزار می شود.

همچنین گفتنی است نمایندگی‌های رسمی پرشیا خودرو در شهرهای شیراز نمایندگی کد 107 (کرباسی)، مشهد نمایندگی کد 144 (داوودی) ، تبریز نمایندگی کد 106 (مهدوی) ، ساری نمایندگی کد 142 (نادری)، کرج نمایندگی کد 137 (مولایی) و گرگان نمایندگی کد 143 (جلالی) نیز همزمان میزبان برگزاری جشنواره اند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.