فروش سورن پلاس و رانا پلاس آغاز شد

به تازگی گروه خودروسازی ایران خودرو فروش «سورن پلاس»، «رانا پلاس» و… خودروهای دیگر را آغاز کرده است. این طرح فروش تا پنج شنبه مورخ ۶ آذر ۱۳۹۹ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ در این طرح فروش بلندمدت محصولاتی مانند دنا پلاس، رانا پلاس، پژو ۲۰۷i دستی، پژو پارس TU5 و سورن پلاس به صورت مدت دار عرضه می شوند. آن طور که ایران خودرو اعلام کرده است، سود مشارکت و انصراف به مشتریان تعلق می گیرد و همچنین فرایند قرعه کشی و قوانین موجود هم برقرار خواهد بود. قیمت خودروها در زمان تحویل بر مبنای روز محاسبه می شود و فعلا مبلغ اعلام شده به عنوان پیش پرداخت است.

شرایط فروش ایران خودرو**سود مشارکت محصولات این گروه ۹ الی ۱۱ درصد است.
*سود مشارکت محصولات این گروه ۱۰ الی ۱۲ درصد است.

معرفی ایران خودرو سورن پلاس:

این تیپ از سورن فیس لیفت، ساده ترین نسخه سورن پلاس است و قیمت گذاری آن نیز انجام شده است. در این خودرو از پیشرانه ۱۶۴۶ سی سی EF7 با قدرت ۱۱۳ تا ۱۱۵ اسب بخار استفاده شده و گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی این خودرو می رسد. سورن پلاس تنفس طبیعی نسبت به سورن ELX فعلی ۲۱ تفاوت اصلی و فنی دارد. لازم به ذکر است که این ۲۱ تفاوت در نسخه های کامل تر سورن پلاس هم وجود خواهد داشت.

سورن پلاس تنفس طبیعی در بحث امکانات، ویژگی های زیر را دارد:

دو کیسه هوا

ترمز ABS، EBD و BA

فرمان هیدرولیک

غربیلک فرمان جدید (طرح دنا)

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

چراغ روشنایی روز

سنسور پارک سه گانه عقب

تنظیم ارتفاع چراغ از کابین

تودوزی جدید صندلی و رودری

صندلی های جلوی دستی با پشتی برقی

کامپیوتر سفر ارتقا یافته

نمایشگر جدید روی داشبورد

راهنمای لاین

گرافیک جدید کاسه چراغ های جلو و عقب

جلو پنجره جدید

دستگیره های جدید (مشابه دنا)

شیشه های عقب دودی

رینگ آلومینیومی جدید

لاستیک R15 195/60

تزئینات جدید رودری، غربیلک و داشبورد

دسته دنده جدید

تهویه اتوماتیک

اسپویلر روی درب صندوق

دسته سیم های بهبود یافته

نمد سقف با متریال جدید

کروز کنترل

معرفی ایران خودرو رانا پلاس:

رانا پلاس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. پیشرانه رانا پلاس دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و تا حدی گازهای مضرر کمتری نسبت به نمونه یورو ۴ دارد.

ایران خودرو رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد. همچنان شاهد هستیم که شرکت سازنده برنامه ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو ۲۰۶ صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه ای در محور عقب استفاده نموده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS، EBD و BA وجود دارد و فرمان پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می شود.

نسخه فیس لیفت رانا در بخش گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، رنگ دستگیره ها و زه جانبی، نوع صندلی ها، آینه های جانبی، تریم داخلی، غربلیک فرمان و جلو آمپر با نمونه قبلی متفاوت است. در حال حاضر مجموعه صندلی های پژو ۲۰۷i بر روی رانا پلاس نصب می شود و این خودرو غربیلک فرمان مشابه به ۲۰۷i را دارد. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش USB و بلوتوث بدون CD، شیشه های جلوی و عقب برقی، آینه های جانبی برقی و… از جمله امکانات رانا پلاس است.

انتهای پیام/

منبع: اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.