پیام معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت به مناسبت هفته بسیج

بسیج همراه ملت، از جنگ تحمیلی تا جنگ تحریمی

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت به مناسبت هفته بسیج پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ بنا به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این پیام آمده است: بسیج یادگار جاویدی است از دانایی بزرگترین رهبر آزادی خواه جهان که نهال اش امروز به سرو تناوری تبدیل شده و تمام این انقلاب اخلاقی را همچون میوه ای رسیده، در آغوش می پرود. این شجره طبیه با بهره گیری از مردان متعهد و متخصص، در هر تنگنایی، از جنگ تحمیلی گرفته تا جنگ تحریمی، همواره دوشادوش ملت بزرگ ایران در راه سعادت و سلامت این بوم، گام برداشته است.

این هفته مبارک را فرصت مغتنمی می دانم که از این دریای کرامت و رشادت یاد کرده و مکرر تکرار کنیم که اهمیت و جانفشانی این مردان بزرگ را هیچ ارج و پاداشی نیست مگر رضوان الهی. این هفته، گرامیداشت  تفکری است که نه زاده امروز بلکه از عصای موسی و تیغ ابراهیم بر گلوی اسماعیل آغاز شده و به دست معمار انقلاب به تبلور رسیده است. این تفکر بسیج است که امروز چون دژی مستحکم امنیت، آرامش، همدلی و پویایی را برای ما به ارمغان آورده است.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد وارسته را به تمامی خانواده های معظم شهدا ،ایثارگران و بسیجیان سر افراز ایران اسلامی به ویژه همکاران بسیجی در وزارت صمت و سازمان توسعه تجارت ایران تبریک گفته و از خداوند منان آرزوی پیروزی سپاه اسلام در ضل رهنمودهای مقام معظم رهبری را دارم.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.