آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در 25 آبان 99/ ریزش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش نرخ ارز و میزان تقاضا در بازار گفت: بازار در حال حاضر آن شوک و التهاب گذشته را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ محمد کشتی‌آرای در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه با اشاره کاهش قیمت ارز گفت: قیمت طلا و سکه به تبعیت از نرخ ارز و همیچنین کاهش تقاضا در بازار، روند نزولی خود را حفظ کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در ادامه با اشاره به تعطیل بودن بازار‌های جهانی در دو روز گذشته، این کاهش قیمت در بازار داخلی سکه و طلا را مرتبط با نرخ ارز عنوان کرد و افزود: قیمت اونس جهانی امروز ثابت و هزار و ۸۹۰ دلار است و سکه طرح قدیم با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

وی قیمت سکه طرح جدید را ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد که از ابتدای صبح ریزش ۴۰۰ هزار تومانی را داشته است. همچنین نیم سکه با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به ابتدای امروز، به ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای قیمت ربع سکه را چهار میلیون ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه یک گرمی را ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با قیمت پنج میلیون و ۹۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله شد.

وی در مورد پیش بینی بازار طلا در هفته جاری با اشاره به اینکه بازار در حال حاضر آن شوک و التهاب گذشته را ندارد تصریح کرد: نوسانات بازار طلا و سکه داخلی تحت تاثیر دو عامل نرخ ارز و قیمت جهانی طلا قرار دارد که در ماه‌های اخیر به دلیل نوسانات شدید در بازار ارز، بیشترین تاثیر را داشت. برای روز‌های آینده نیز باید ببینیم بازار جهانی طلا چه روندی را در قیمت‌ها خواهد داشت.
گفتنی است در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت‌ها در بازار سکه، حباب سکه به ۷۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.