بیمارستان بانک ملی ایران، همراه روزهای سخت کرونایی

بیمارستان بانک ملی ایران این روزها بخش قابل توجهی از خدمات خود را به بیماران کرونایی اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در حالی که این بیمارستان وظیفه مستقیمی برای ورود به حوزه درمان بیماران کرونایی نداشت، اما با علاقه و ایثار وارد میدان مبارزه با با این بیماری فراگیر شد.

با گذشت حدود 9 ماه از آغاز اپیدمی کرونا، صد ها بیمار کرونایی با مراجعه این بیمارستان خدمات درمانی دریافت کرده اند. همچنین هزاران تماس تلفنی با مرکز مشاوره این بیمارستان پیرامون موضوع کرونا پاسخ داده شده است.
اقدامات این بیمارستان به ویژه در حوزه مبارزه با کرونا تا کنون مورد توجه بسیاری از مسئولان کشور قرار گرفته است، به طوری که در بالاترین رده دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عملکرد این بیمارستان را قابل ستایش خواند.

بیمارستان بانک ملی ایران برای کمک به بهبود بیماران کرونایی از هیچ کوششی دریغ نکرده است و «شهید رضا گرجی» نیز به عنوان نخستین شهید مدافع نظام سلامت این بیمارستان جان خود را در این راه فدا کرد.

این مرکز درمانی با ده ها نفر کادر اداری، درمانی، پزشک و پرستار خود گرچه روزهای سختی را سپری می کند، اما همه امکانات خود را در اختیار بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا قرار داده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.