اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی از منظر وزیر راه:

توسعه خطوط دوم ریلی و کاهش زمان سفر

وزیر راه و شهرسازی، احداث خطوط دوم ریلی جهت افزایش ظرفیت جابه جایی بار و مسافر و همچنین کاهش مدت زمان سفر را اولویت کاری وزارت راه و شهرسازی و راه آهن بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد اسلامی که روز پنج شنبه ۸ آبان ماه، با حضور سعید رسولی مدیرعامل راه آهن از ایستگاه راه آهن تاکستان بازدید کرد گفت: خوشبختانه پس از پایان عملیات دو خطه شدن راه‌آهن قزوین – کرج و بهره برداری از آن، هم اکنون نیز شاهد پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی این پروژه در مسیر خط آهن قزوین – زنجان هستیم.

همچنین مدیرعامل راه آهن گزارش پیشرفت پروژه و مسایل مربوط به خط دوم قزوین زنجان را به استحضار وزیر راه و شهرسازی رساند و محمد اسلامی ضمن ارزشمند دانستن و اولویت دادن به بهره برداری سریعتر از خطوط دوم در دست ساخت ، تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام وزارت متبوع را مورد تأکید قرار داد.

در مسیر بازگشت به دعوت مدیرعامل راه آهن، وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه که از صبح روز پنجشنبه به منظور بازدید طرح های وزارت متبوع در بخش راه و مسکن به استان قزوین سفر کرده بودند با قطار از ایستگاه تاکستان به تهران مراجعت کردند.

در مسیر بازگشت، ضمن ارایه گزارش برخی اقدامات در دست اجرا و برنامه های آتی شرکت راه آهن توسط رسولی مدیرعامل راه آهن، وزیر راه و شهرسازی ضمن ارایه رهنمودهای خود، دستورات لازم به مسؤلین مربوطه برای حل مسایل راه آهن را صادر کرد و در چند مورد نیز ضمن تماس تلفنی با برخی از مسؤلین ارشد کشور، خواستار تسریع در انجام کارهای مربوط به راه آهن و شرکتهای حمل و نقل ریلی و صدور دستور اقدام مساعد شد.

در این سفر، معاون مسافری راه آهن و مدیران کل راه آهن تهران و شمالغرب، مدیرعامل راه آهن را همراهی کردند.
انتهای پیام/
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.