وزیر صنعت:

مردم برای تامین کالاهای مورد نیاز نگران نباشند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین کالای اساسی مهمترین اولویت این وزارت صمت محسوب می‌شود، به همین دلیل مردم نباید نگران نیازهای کالایی خود باشند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ «علیرضا رزم حسینی» در دیداری با اعضای انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران با تاکید بر اینکه مردم نگران تامین کالاهای مورد نیاز خود نباشند، اظهار داشت: تولیدکنندگانی که در شرایط سخت کنونی، به امر مقدس تولید مبادرت می‌ورزند، مجاهدان اقتصادی هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه ایجاد شغل و توانمندسازی اقتصادی، مقدس ترین کار در کشور به ویژه در شرایط سخت کنونی است، تصریح کرد: در این موقعیت انتظار می‌رود رسانه‌ها در جهت ایجاد آرامش بازار گام بردارند، ضمن اینکه مردم هم نباید دغدغه و نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز خود داشته باشند.

رزم حسینی

وی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس تکالیف قانونی مصرح در قانون بهبود فضای کسب‌وکار، برای صدور بخشنامه‌ها، نظر مشورتی انجمن‌ها، تشکل ها و بخش خصوصی را دریافت خواهد کرد.

تولیدکنندگان و فعالان صنعت فرآورده‌های لبنی کشور هم در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای عبور از شرایط موجود و رفع مشکلات بیان کردند و در عین حال تاکید داشتند که نیاز بازار بدون هیچ دغدغه و نگرانی تامین می‌شود.

به گفته اعضای انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران، ظرفیت خوبی در حوزه تولید فرآورده‌های لبنی در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.