استقبال مالكين هيوندايي از طرح سرويس كلينيك KTL

طرح سرویس کلینیک پاییز پاک شرکت KTL که در یک بازه زمانی ۱۲ روزه و از ۱۹ مهرماه آغاز شده است، مورد استقبال مالكين خودروهاي هيوندايي در سراسر كشور قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ طرح سرویس کلینیک پاییز پاک شرکت KTL که در یک بازه زمانی ۱۲ روزه و از ۱۹ مهرماه آغاز شده است، مورد استقبال مالكين خودروهاي هيوندايي در سراسر كشور قرار گرفته است.

اين طرح كه تا يكم آبان ماه ادامه دارد، شامل تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی برای اجرت خدمات و قیمت قطعات یدکی براي ماكين خودروهاي هيوندايي مي شود.

در این طرح سیستم تهویه، لنت، لاستیک، تیغه برف پاک کن، سیستم خنک کننده موتور و چراغ ها به صورت رايگان مورد بازديد متخصصين قرار مي گيرند و مالكين خودروهاي هيوندايي مي توانند از ۵۰ درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری،۲۰% تخفیف فیلتر تهویه مطبوع،۲۰% تخفیف محلول شوینده سیستم سوخت رسانی (Techron) 10% تخفیف فیلتر روغن موتور و فیلتر هوا نيز تا ۱۰% تخفیف بهره ببرند.

اینجا بیشتر بخوانید: شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران

گفتني است استفاده كي تي ال از قطعات اورجينال با استانداردهاي هيوندايي در اين طرح باعث استقبال مالكين اين خودروها شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.