شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران/ رضایت مشتریان از طرح پاییز پاک مناسب بوده است
سرپرست فنی مهندسی و گارانتی شرکت KTL بیان کرد: شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران است، لذا ارائه خدمات مربوط به کلیه محصولات هیوندای موجود در ایران میسر است.
به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ آرش نصرتی سرپرست فنی مهندسی و گارانتی اظهار کرد: واحد امور مشتریان همواره در طول برگزاری طرح و پس از اتمام طرح نسبت به بررسی رضایت مشتریان از نحوه برگذاری اقدام می کند . خوشبختانه رضایت مندی از طرح های قبلی بسیار مناسب بوده و تلاش ما بر این است که میزان این رضایت افزایش یابد.
این مقام مسئول توضیح داد: با توجه به اینکه شرکت KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در زمینه خودروهای سواری در ایران است لذا ارائه خدمات مربوط به کلیه محصولات هیوندای موجود در ایران میسر است.
اینجا بیشتر بخوانید: آغاز کمپین سرویس کلینیک (( پاییز پاک)) توسط نماینده رسمی هیوندایی
وی تصریح کرد: شرکت KTL همواره با استفاده از قطعات اصلی هیوندای که بصورت رسمی و قانونی از شرکت هیوندای تهیه می شود نسبت به ارائه خدمات اقدام می کند و علاوه بر ضمانت اصل بودن قطعات، در صورت بروز ایراد در قطعه نصب شده مطابق ضوابط مربوطه، قطعات تحت پوشش گارانتی تعویض می شوند.
انتهای پیام/