مدیرعامل جدید چرخشگر، جهادی وارد شد

مدیرعامل جدید، بی‌تکلف و بدون هیچ تشریفاتی وارد شرکت چرخشگرتبریز شد. بدون اطلاع قبلی و پیاده، از همه شرکت بازدید کرد و پایدرددل کارکنان و کارگران نشست.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ این روزها و به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، شاهد تصاویری ازجهادگران هشت سال دفاع مقدس هستیم که در و دیوار شهر را آذینبسته و با یادآوری بزرگمردان آن دوره، به ما یادآوری میکنند که مردانیهم هنوز هستند در صنوف و مشاغل مختلف، که در سنگر اقتصاد، تولیدیا ارائه خدمات به مردم، راه رزمندگان غیور ایران اسلامی را ادامهمی‌‏دهند و یاد مدیران جهادی دهه شصت را در عمل، زنده می‌‏کنند.

حسن کریمی سنجری که روز پنجشنبه گذشته، حکم مدیریت عامل شرکت چرخشگر تبریز را از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل گرفته بود، امروز بدون اطلاع قبلی وارد شهر تبریز و شرکت چرخشگر شد تا بدونهیچ تشریفات و مانعی، مسائل و وضعیت این شرکت را بررسی کند. ویبه هیچکس اجازه نداد تا در کنارش وارد شرکت یا خطوط تولید شود و بهتنهایی و با پای پیاده، کارخانه معظم چرخشگر را بازدید کرد. در اینبازدید سرزده اما جهادی، کارگران و حتی برخی مدیران شرکت چرخشگراز حضور مدیرعامل، در محل کارشان ابراز شگفتی کردند و بدون هیچمانع یا پرده‌‏پوشی، به بیان نظرات، پیشنهادها، مشکلات و مسائل خودپرداختند. پس از این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، مهندس کریمی رسماً سکان هدایت چرخشگر را در دست گرفت.

مهندس حسن کریمی سنجری که سالهاست مقالات و یادداشتهای علمیاو درباره صنعت خودروی کشور، مرجع مدیران، اقتصاددانان، تصمیم‌‏گیران و حتی علاقمندان این صنعت است، متولد سال ۱۳۵۱ استو عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاورت رئیس سازمان شهرداریهای کل کشور و مدیریت زنجیره تأمینگروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در کارنامه دارد. وی همچنین فارغالتحصیل دانشگاه علم و صنعت است و پیش از مدیریت بر زنجیره تأمین، ریاست اداره سفارشات، عضویت کمیسیون معاملات و مدیریت کل کنترلتولید شرکت ایران خودرو دیزل را برعهده داشته است. کریمی سنجریجانشین رجب عباسیان شد که عضو هیأت مدیره و یکسال گذشته رامدیرعامل شرکت چرخشگر بوده است.

چندی است با بالاگرفتن دشمنی آمریکا و فشرده‌‏تر شدن کمربند تحریمها، مدیران شرکتها و بنگاههای کسب و کار، خصوصاً شرکتهای بزرگتولیدی، بیش از پیش به استفاده از مدیران جهادی و توجه به الگوهایاقتصاد مقاومتی که امسال نیز مورد تأکید دوباره رهبر معظم انقلاباسلامی قرارگرفت، روی آورده و در عمل سعی می‌‏کنند تا با استفاده ازمدیران دانشی با سابقه کارشناسی و پرهیز از انتخابهای سیاسی وتصمیمگیری‌‏های حزبی و مینی‌‏بوسی، صنعت خود را از رکود و فرسایشنجات دهند. کارشناسانی که پیش از این، در رده‏‌های مختلف سازمان خودمشغول به فعالیت بوده‌‏اند و علاوه بر اِشراف کامل و ریزبینانه به فرآیندکسب و کار و تولید، مشکلات و موانع را خوب می‌‏شناسند و می‌‏توانند باارتباطات و تعاملات انسانی عالی با بدنه تولید، چرخهای سازمان و حتیصنعت را به گردش درآورده، مسیر جهش تولید را هموار نمایند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.