حضور موفق یک ایرانی در بازار بورس روسیه

حسین قاهری توانست بواسطه بهره گیری از نتايج حاصله از تكنولوژی هوش مصنوعی تحلیلگر که توسط تیم تخصصی ورد ترید گروپ (World Trade Group) طراحی شده بیشترین بازدهی را از بازار بورس روسیه (Stock Market) در سه دوره بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصا‌دی؛ یک ایرانی توانست بواسطه بهره گیری از نتايج حاصله از تكنولوژی هوش مصنوعی تحلیلگر که توسط تیم تخصصی ورد ترید گروپ (World Trade Group) طراحی شده بیشترین بازدهی را از بازار بورس روسیه (Stock Market) در سه دوره بگیرد.

شركت ورد تريد گروپ، يك شركت بين المللی با مالكيت ايرانی است كه در حوزه های گوناگون ازجمله توليد اپليكيشن های هوشمند مالی با بكارگيری پتانسيل ها و سرمايه های جوان و خلاق ايرانی در حال فعاليت می باشد.

طبق بررسی ها و اعلام نظر تحلیلگران بازار سرمایه در روسیه مشخص شد شرکت ورد ترید گروپ در بازارهای مالی بین المللی نیز بهترین معاملات و سرمایه گذاری های موفق را تا کنون به سرانجام رسانده است.

حسین قاهری پیش ازاین بدلیل پیش بینی های دقيق و صحيحی که در بازارهای مالی جهان نموده مورد توجه وارن بافت (Warren Buffett) – پدر علم سرمايه گذاری در دنيا – قرار گرفته و از سوی وی پيشنهاد همكاری داشته که پس از انجام مذاکراتی با نامبرده پیشنهاد او را رد کرده است.
در حال حاضر بازارهای مالی جهان و به خصوص بازار بورس روسیه در انتظار تحرکات بعدی این وارن بافت ایرانی هستند تا ببینند باتوجه به شرایط پساکرونا، سرمایه گذاری در کدام بخش از بازار سودآور خواهد بود.

حسين قاهري دارای مدرك دکترا در رشته Finance & Banking
از کالج London Business School با موضوع پایان نامه Non Equity Method می باشد.

از مهم ترين دستاوردها و تجربيات ايشان میتوان موارد ذيل را نام برد:

* جذب بالغ بر 200 میلیون دلار فاینانس برای پروژه های نفتی
* سه دوره پیش بینی واقعی در Stock Market کشور روسیه
* تحلیل بازارهای فارکس به مدت 5 سال

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.