طی دو سال اخیر و به همت سازمان توسعه تجارت ایران صورت گرفت:

برگزاری بیش از 70 میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اهمیت برگزاری میزهای کالایی گفت: از سال 98 تا پنج ماهه اول سال 99 در مجموع 78 جلسۀ میز کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی برگزار شده که از این تعداد 48 میز در بخش ملی و 30 میز کالایی در بخش استانی برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری در تشریح جزئیات این آمار گفت: در سال 98، تعداد 30 جلسۀ میز کالایی در سطح ملی برگزار شد که از این تعداد 11 میز در بخش خشکبار، 4 میز در بخش میوه‌‌ و تره‌بار، 4 میز در بخش گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 3 میز در بخش محصولات حیوانی، 6 میز در بخش شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی و 2 میز در بخش صنایع تبدیلی بوده است.

وی افزود: در سطح استانی از مجموع 23 جلسۀ میز کالایی در سال 98، تعداد 5 میز صنایع خشکبار، 1 میز میوه‌ و تره‌بار، 2 میز گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 1 میز محصولات حیوانی؛ 9 میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی،3 میز صنایع تبدیلی و 2 میز محصولات لبنی برگزار شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با اشاره به آمار پنج ماهه اول سال 99 در مورد برگزاری میزهای کالایی در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی بیان داشت: در 5 ماهۀ نخست سال جاری سال در بخش ملی، 5 میز خشکبار، 2 میز میوه و تره‌بار، 2 میز، گل و گیاهان زینتی، دارویی و صنعتی، 3 میز محصولات حیوانی، 2 میز شیرینی و شکلات و صنوف تولیدی، 2 میز صنایع تبدیلی و 2 میز محصولات لبنی برگزار شده است.

بازاری گفت: در بخش استانی در پنج ماهه سال 99،  4 میز خشکبار، 2 میز شیرینی، شکلات و صنوف تولیدی و یک میز صنایع تبدیلی برگزار شده است و روند برگزاری این میزها در سازمان توسعه تجارت ایران ادامه دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.