توصیه وزیر راه و شهرسازی به متقاضیان خرید مسکن/ فعلا خانه نخرید

وزیر راه و شهرسازی به مردم توصیه کرد به منظور کاهش التهاب بازار مسکن فعلاً خانه نخرند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ توصیه وزیر در حالی اعلام شده است که بررسی ها نشان می دهد متوسط قیمت مسکن در تهران از ۲۱ میلیون تومان فراتر رفته است.پیش تر نیز وی قیمت ها را غیر واقعی خوانده بود اما روند رشد قیمت در بازار همچنان ادامه یافته است

محمد اسلامی برای سومین مرتبه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه همچنان توصیه نخریدن خانه را به مردم دارد یا خیر، گفته است: آن زمان بازار مسکن ملتهب بود و هنوز هم ملتهب است و هیچ قیمتی در بازار واقعی نیست.

وی درخصوص اینکه مردم چه زمانی نتیجه طرح‌های دولت و مجلس را در بازار مسکن خواهند دید؟ توضیح داد: نتیجه اقدامات از اکنون آغاز شده است و ان‌شاءالله در همین فصل تابستان نخستین سری خانه‌های “طرح اقدام ملی مسکن” را در استان‌های پیشتاز به مردم تحویل داده می‌شود.

اینجا بیشتر بخوانید: ارزان ترین و گران ترین خانه های تهران کجا هستند؟

اسلامی اظهار کرد: در جریان اجرای “طرح اقدام ملی مسکن” در برخی از استان‎ها مردم زمین تحویل می‌گیرند و تعدادی نیز به پروژه‌ها متصل می‌شوند، در واقع جریان سازی فعالی را در بحث مسکن پایه گذاری کرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن منجر به کاهش قیمت مسکن می‌شود یا خیر؟، گفت: کاهش قیمت مسکن تابع عرضه و تقاضا نیست، بلکه تابع شرایط اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.