كلينيك آميكو آسنا در هتل المپيك/ نقش آفريني مشتريان آميكو در توسعه محصول

شركت آميكو كه به عنوان يكي از خودروسازان خصوصي فعال در بخش خودروهاي تجاري در كشور شناخته مي شود، با رعايت تمامي پروتكل هاي بهداشتي اقدام به برگزاري كلينيك پيكاپ آميكو آسنا در هتل المپيك تهران كرد.

غلامحسين بي ريا مدير بازاريابي و تحقيقات بازار شركت آميكو در اين خصوص به رخداد اقتصادی گفت: با توجه به حضور حدودا ٣ ساله آميكو آسنا در بازار خودروهاي تجاري كشور، تصميم گرفتيم در يك ارتباط بي واسطه با مشتريان اين خودرو، نظرات آنها را در خصوص مدل هاي آسنا و آراز جويا شويم.

او اضافه كرد: در واقع نظرات، پيشنهادها و حتي انتقادهاي مشتريان مي تواند اطلاعات دقيقي از وضعيت يك محصول در بازار به توليد كننده انتقال دهد كه بي شك در مسير توسعه محصول و برنامه ريزي براي آينده ثمربخش خواهد بود.

او در ادامه گفت: در اين كلينيك كه از ١٢ تا ١٥ مرداد (از ساعت ١٠ الي ١٨) در سالني به مساحت 280 متر ادامه خواهد داشت، تعداد ١٠٠ نفر از مشتريان آميكو دعوت شده اند تا با ترتيب حضور حداكثر ٣ نفر هم زمان در سالن، از نزديك ضمن شنيدن نظرات آنها و پايش اطلاعات دريافتي، مدل توربو اتوماتيك آسنا نيز در معرض ديد آنها قرار بگيرد.

اینجا بیشتر بخوانید: افزایش ۳۸ درصدی داخلی سازی پیکاپ آمیکو

بي ريا افزود: آميكو به عنوان يك برند ايراني قصد دارد در ادامه مسير، با توسعه ساخت داخل قطعات و در همكاري با قطعه سازان داخلي از توانمندي هاي داخلي كشور جهت توسعه محصول استفاده كند.

گفتني است اين كلينيك به دليل رعايت پروتكل هاي بهداشتي با برنامه ريزي زماني مشخص حضور مشتريان در محل كلينيك، استفاده از گيت ضد عفوني، اهداء ماسك و دستكش به مشتريان برگزار مي شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.