بازدید رئیس هیأت مدیره رجا از مجموعه سایت فنی

محمودی رئیس هیأت مدیره رجا صبح امروز با همراهی یاوری مدیرعامل نوین صنعت رجا کریمی مدیر حراست رجا از سایت فنی و خوابگاه‌های مأموران بازدید کرد.

به گزارش ‌پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ وی در جمع جداگانه کارکنان استیم و همچنین پرسنل قطارهای خودکشش سایمان صنعت کیا از مجموعه نوین صنعت رجا، ضمن تشریح شرایط کنونی صنعت حمل و نقل ریلی  و به‌ویژه شرکت رجا و افت شدید تعداد سفر و درآمدها، همه پرسنل را به همدلی و تلاش مضاعف دعوت کرد. 

محمودی در جمع کارکنان با بیان اینکه با تغییرات ایجادشده در سال‌های اخیر به آینده رجا خوش‌بین هستیم، تأکید کرد: علی‌رغم مصائب ناشی از شیوع کروناویروس و همه تنگناها و مضیقه‌های ایجادشده، یقین بدانید که تمام تلاش ما معطوف به حفظ حداکثری کارکنان خواهد بود و انشاء ا… نیروهای جداشده نیز به خانواده بزرگ رجا بازخواهند گشت.

 رئیس هیأت مدیره رجا افزود: همه شما نیروی رجا بودید و هستید و خواهید ماند. لذا یکی از دغدغه‌های مدیرعامل و هیأت مدیره رجا و نوین صنعت، صیانت از امنیت شغلی پرسنل است.

 وی ضمن ابراز تأسف بابت تأخیر در پرداخت حقوق‌ها، تأکید کرد: اگرچه با کاهش شدید درآمدهای شرکت،  اختلالات در پرداخت حقوق ایجاد و شرایط مالی همه پرسنل آزاردهنده شده است، اما با لطف و فضل خداوند یقین داریم این بحران را نیز با کمک یکدیگر پشت سر گذاشته و به شرایط قبل بازخواهیم گشت.

اینجا بیشتر بخوانید: انتصابات جدید در شرکت رجا

محمودی در پایان سخنان کوتاه خود، با حمایت از استمرار آموزش‌های کاربردی و سطح بندی توانمندی فنی کارکنان، بر لزوم ارتقاء توان فنی همه پرسنل به‌ویژه در بخش خودکشش‌ها تأکید کرد و از مدیرعامل نوین صنعت خواست با قوّت و بدون وقفه از فرصت ایجادشده در راستای رفع مشکلات تعمیراتی و افزایش توانمندی نیروهای کاربلد فنی استفاده کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.