معاون منابع انسانی: بازرسی در بانک ملی ایران، اخلاق محور است

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که رعایت انصاف و عدالت همواره در راس الزامات کاری حوزه بازرسی بانک بوده است؛ گفت: بازرسی در بانک ملی ایران، امری اخلاق محور است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حبیب الله رشید ارده در مراسم معارفه سرپرست اداره کل بازرسی بانک با اشاره به این که این اداره کل همزمان باید انتظارات قانونی مدیریت بانک و نهادهای نظارتی بیرونی را برآورده کند، افزود: بازرسی باید مدافع حقوق بانک، مشتریان و کارکنانش باشد و به موقع و به درستی این حقوق را استیفا کند.

رشید ارده تغییرات در جایگاه های مدیریتی را اجتناب ناپذیر و جزئی از فعالیت سازمانی خواند و گفت: جایگاه ها اصالت ندارند، بلکه این عملکردهاست که به سازمان و مدیریت آن هویت می بخشد، بنابراین امیدواریم دوره فعالیت جدید اداره کل بازرسی نیز با صلابت و چارچوب محکم گذشته ادامه یابد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران با بیان این که همه ارکان بانک از بازرسی انتظار برخورد حرفه ای دارند، ادامه داد: تعامل با کارکنان و سایر دستگاه ها در عین پایبندی به قوانین و مقررات، همه آن چیزی است که از این اداره کل انتظار می رود.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک نیز در این مراسم با بیان این که بازرسی و کارکنان آن سرمایه عظیمی برای بانک هستند، گفت: بازرسی و حراست را می توان دو بازوی توانمند مدیریت ارشد بانک در پیاده سازی اهداف اساسی آن دانست.

سعدالله عیسی زاده افزود: تیم بازرسی بانک ملی ایران به دور از حاشیه ها به کار حرفه ای خود مشغول اند و جایگاه مهم آنها در بانک برای همه مشهود و ملموس است.

موسی اسلامیان سرپرست اداره کل بازرسی نیز در این مراسم با تقدیر از مدیریت عامل بانک به دلیل اطمینان به او برای این انتصاب، برنامه هایش برای اداره کردن این حوزه را تشریح کرد.

معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در ادامه با تقدیر از خدمات «حسن سعیدی اصل» که پیش از این مسئولیت بازرسی و حسابرسی بانک ملی ایران را بر عهده داشت، حکم انتصاب موسی اسلامیان به عنوان سرپرست اداره کل بازرسی را به وی تقدیم کرد.

محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در این حکم اظهار امیدواری کرده است که رعایت قوانین و مقررات، برنامه ریزی برای توسعه بانکداری اسلامی، ابتکار،خلاقیت و نوآوری در اداره امور بانک برای حفظ امانات مردم، ارتقای سطح دانش همکاران، افزایش کارایی و بهره وری و تسریع در انجام عملیات بانکی مورد اهتمام ویژه آن اداره کل قرار بگیرد.

همچنین در مراسم دیگری با حضور حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور، سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد رضایی رییس اداره کل سرمایه انسانی و تنی چند از مدیران استانی البرز، روسای شعب ممتاز و حوزه ها و مسئولان دوایر ستادی اداره امور حضور داشتند، احمد ملکی راد به عنوان رییس جدید اداره امور شعب استان البرز معارفه شد.

حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور در این مراسم از حسن انتخاب مقام مدیریت عامل بانک به جهت انتصاب موسی اسلامیان در جایگاه سرپرست رئیس اداره کل بازرسی و انتصاب ملکی راد در سمت ریاست اداره امور شعب استان البرز تقدیر کرد و از همکاران استان البرز، همراهی و مساعدت با مدیریت جدید همچون دوره های قبل را خواستار شد.

سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز در این مراسم اظهار کرد: مدیران جدید باید فرصت ایجاد شده برای خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه را مغتنم دانسته و توفیق خدمت در جایگاه به دست آمده را فراموش نکنن.

موسی اسلامیان سرپرست اداره کل بازرسی و حسابرسی بانک نیز ضمن قدردانی از همراهی همکاران اداره امور شعب استان البرز در طول ریاست خود در این اداره امور، گزارشی از عملکرد بانک های عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان و عملکرد سه ماه ابتدای امسال اداره امور شعب استان البرز ارایه کرد و ضمن اشاره به ظرفیت جامع استان، ابراز امیدواری کرد که پس از این با مدیریت جدید رییس اداره امور و همراهی همکاران، استان البرز همچون گذشته روند صعودی بهبود شاخص ها را ادامه دهد.
احمد ملکی راد رییس اداره امور شعب استان البرز نیز داشتن تعهد کاری، نظم و انضباط و برنامه ریزی مستمر را از جمله اصول کاری خود عنوان و برنامه های آتی خود در سطح این استان را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.