بازدید مدیرعامل بانک سینا از مرکز ارتباط مشتریان:

هدف بانک سینا ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتری است

مدیرعامل بانک سینا در بازدید از مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان گفت: هدف این بانک ارائه خدمات کیفی مطابق با استانداردهای حقوق مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک سینا، ایمانی اظهار داشت: تامین نظر و رضایت مشتریان گرامی در ارائه خدمات بر اساس قوانین و دستورالعمل های بانکی، جزو اصول بنیادین بانک سینا است و لذا همواره سعی شده با بکارگیری آخرین فناوری ها و استانداردهای بین المللی، ارائه خدمات و محصولات متنوع و اجرای سیاست های توسعه ای، زمینه رضایت خاطر بیش از پیش آنها فراهم گردد.

وی افزود: بانک سینا در راستای التزام به حقوق مشتریان، تمامی آیین نامه ها و مقررات تدوین شده در مراجع ذیصلاح کشور را در حوزه حقوق مشتری مورد توجه قرار داده است.

مدیرعامل بانک سینا ضمن تشکر از زحمات کارکنان مرکز ارتباط مشتریان، گفت: فعالیت در مرکز تماس از آن جهت که با طیف وسیعی از افراد با سلایق و علایق متفاوت مرتبط است، اهمیت و حساسیت بالایی دارد. افرادی که با این مرکز تماس می گیرند، معمولا به دنبال راه حلی برای رفع مشکل و انجام کار مدنظر بانکی خود هستند، بنابراین در عین حالی که با نهایت احترام و متانت با آنها برخورد می شود، باید با آگاهی کامل و تسلط بر خدمات بانک، در سریعترین زمان ممکن، نسبت به رفع مشکل آنها اقدام گردد.

ایمانی در این بازدید در جریان فرایند کیفیت پاسخگویی به مشتریان، میزان انتظار تماس گیرندگان و نحوه رسیدگی به شکایات آنان از سوی کارشناسان قرار گرفت و دستورات لازم را برای بهبود فرآیندهای موجود و همچنین جابجایی مرکز به محیطی با کیفیت بهتر و فضای بیشتر صادر کرد.

گفتنی است در این بازدید، شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و اسدی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری اطلاعات سینا (تفاس) نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.