از سرگیری برپایی نمایشگاه های همدان

برپایی نمایشگاه های استان همدان از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان از ثبت نام متقاضیان  جهت بازدید از نمایشگاه همدان خبر داد و گفت:  تمامی بازدید کنندگان باید پس از ثبت نام تلفنی، بر اساس زمان تعیین شده ای که در کارت دعوت الکترونیکی  آنها قید شده از نمایشگاه دیدن کنند.

حمید گلی پور، مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی نمایشگاه بین المللی ایران اظهار داشت: براساس پروتکل بهداشتی تدوین شده ویژه برگزاری نمایشگاه در همدان، برآن شدیم تا ضمن رعایت فاصله اجتماعی، امکان بازدید از نمایشگاههای  این استان را برای علاقمندان فراهم کنیم.

وی افزود: از این رو، با  اطلاع رسانی که در سطح استان و شهر همدان انجام شد، اعلام کردیم بازدید از نمایشگاه تنها از طریق ثبت نام تلفنی  و با ارائه کارت دعوت الکترونیکی قابل انجام است.

گلی پور با اشاره به اینکه درطرح بازدید از نمایشگاه پرداخت هزینه خرید بلیط هم به شکل الکترونیکی  انجام می شود، تصریح کرد:  در این طرح پس  از ثبت نام، فرد متقاضی می بایست طبق ساعت و روزی که برایش در نظر گرفته شده مثلا چهار شنبه از ساعت 18 تا 20،  از نمایشگاه بازدید کند.

وی ادامه داد: زمانی که فرد متقاضی برای دریافت کارت الکترونیکی و بازدید از نمایشگاه مراجعه می کند می بایست با حضور در فضایی که برای غربالگری و ضد عفونی بازدید کنندگان است غربالگری و ضدعفونی شود.

اینجا بیشتر بخوانید: با حمایت ویژه وزارت صمت، بیست و نهمین نمایشگاه فرش در شهریور برگزار می شود

به گفته گلی پور غربالگری و ضدعفونی افراد توسط چهار دستگاه تمام اتوماتیک که به تازگی خریداری شده انجام می شود.

وی طرح بازدید از نمایشگاه را  بر اساس برنامه زمانبندی شده(نوبت دهی)، طرحی موفق اعلام کرد و گفت: این طرح   مورد استقبال بازدید کنندگان، دانشگاه علوم پزشکی همدان  و غرفه داران قرار گرفت.

مدیر عامل نمایشگاههای بین المللی استان همدان در پاسخ به این پرسش که پروتکل بهداشتی تدوین شده برای نمایشگاههای استان همدان به چه شکل و بر اساس نظرات کارشناسی چه کسانی تدوین و تنظیم شده، اظهار داشت: وقتی تصمیم به بازگشایی نمایشگاه  همدان پس از 130 روز تعطیلی گرفته شد، شرکت نمایشگاههای استان همدان  با هماهنگی های به عمل آمده  با دانشگاه علوم پزشکی  استان  نسبت به تهیه پروتکل  بهداشتی اقدام و پس از اخذ مجوز  از ستاد مبارزه با کرونای استان، نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر را با رعایت موارد بهداشتی برگزار کرد.

وی با اشاره به تعطیلی چهار ماهه نمایشگاه بین المللی استان  همدان افزود:

وقتی این تعطیلی چند ماهه موجب شد  تا ۸۰ درصد از نیروهای نمایشگاهی در استان همدان تعدیل شوند،سعی  کردیم  با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی تدوین و تایید شده، دوباره نمایشگاه بین المللی استان را  بازگشایی کنیم.

وی ادامه داد:  حال با نظارت و رصد مستمر دانشگاه علو پزشکی استان همدان از نمایشگاه  استان، موفق شدیم  پس از نمایشگاه مبلمان،  نمایشگاه گل و گیاه را روز گذشته برگزار کنیم.

وی در خصوص برپایی نمایشگاههای دیگر نیز در همدان گفت: طبق تقویم نمایشگاهی، 29 تیرماه نمایشگاه فرش دستباف، 17 مرداد نمایشگاه  لوازم خانگی، 22 مرداد نمایشگاه  تخصصی کیف و کفش صرفا برای متخصصین  و در تاریخ 28 مردادماه سال جاری نمایشگاه کشاورزی را  نوبت برگزاری داریم.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.