آیا تعرفه بسته‌های اینترنتی افزایش می‌یابد؟

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس ارتباطی و فناوری ارتباطات گفت: افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه از سوی اپراتورها برابر با مقرارت نیست و باید به نرخ گذشته برگردد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ سید محمد امامی با اشاره به اشاره به افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی از سوی اپراتورها اظهار کرد: افزایش قیمت بسته های اینترنت همراه از سوی اپراتورها برابر با مقرارت نیست و باید به نرخ گذشته برگرد و این اقدام مطابق مصوبات ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقرارت تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس ارتباطی و فناوری ارتباطات ضمن اخطار به اپراتورها، تصریح کرد: ظرف ۲۴ ساعت آینده اپراتورها باید با هماهنگی سازمان تنظیم مقرارت قیمت بسته‌های اینترنتی را به نرخ گذشته بازگرداند و در صورت عدم اجرا اپراتورهای متخلف با جریمه مواجه خواهند شد.

وی افزود: اپراتورها موظف هستند اضافه دریافت از مشترکانی که اقدام به خرید بسته‌های اینترنتی که قیمت آن مورد تایید سازمان قرار نگرفته را به مشترکان عودت دهند و سازمان تنظیم مقرارت پیگر این مضوع خواهد بود.

افزایش تعرفه بسته های اینترنت غیرقانونی است/اضافه دریافت مرجوع می شود

امامی عنوان کرد: تعرفه ترافیک داخلی یک دوم و تعرفه پیام رسان‌ها یک سوم ترافیک خارجی در نظر گرفته شده است.

اینجا بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی راه نجات از کرونا

مدیرکل دفتر نظارت بر سرویس ارتباطی و فناوری ارتباطات بیان کرد: افزایش قیمت تعرفه بسته‌های اینترنتی باید در چارچوب قوانین سازمان تنظیم مقرارت باشد و افزایش قیمت به دلیل تغییرات نرخ ارز و یا هر دلیلی دیگر بدون اطلاع و اعلام سازمان تنظیم مقرارت تخلف است.

به گفته وی؛ افزایش قیمت تعرفه بسته‌های اینترنتی از سوی دو اپراتورها یکسان نبوده و تخلف آن‌ها متفاوت از یکدیگر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش تعرفه بسته‌های اینترنتی وجود ندارد و اپراتورها نیز در صورت درخواست افزایش باید موضوع را در کمیسیون مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.