سقوط تاریخی قیمت سکه/طلا گرمی ۴۰۲.۰۰۰ تومان شد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با کاهشی نزدیک به ۱۲۰ هزار تومان در آستانه ورود به کانال سه میلیون تومان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی  در پی ریزش قیمت دلار در بازار، قیمت سکه نیز به کف کانال ۴ میلیون تومان نزدیک شد. صرافان معتقدند تداوم این روند می تواند زمینه ورود سکه به کانال سه میلیون تومان را در روزهای آتی فراهم نماید. در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران به قیمت ۴ میلیون و ۵۸ هزار تومان فروخته می شود که نسبت به روز گذشته کاهشی قابل توجه را تجربه کرده است. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در حال حاضر به قیمت ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می شود. این بدان معناست که قیمت سکه طرح جدید با تخلیه حباب به قیمت سکه طرح قدیم نزدیک شده است. این در حالی است که همواره فاصله قیمتی قابل توجهی میان این دو سکه وجود داشت.

هر قطعه نیم سکه در حال حاضر به قیمت ۲ میلیون و ۱۷۲ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۳۲۲ هزار تومان فروخته می شود.

سکه گرمی در حال حاضر ۹۶۱ هزار تومان قیمت دارد. ریزش شدید قیمت ها در بازار سکه در حالی رخ داد که هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایشی اندک را شاهد بود. بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حال حاضر ۴۰۲ هزار تومان فروخته می شود.

انتهای پیام/

منبع: سایت خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.