در نشست صمیمانه غلامحسین مظفری با مسئولین قوه قضائیه در جزیره کیش مطرح شد؛

افزایش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی توانمند و تراز اول کشور در کیش

غلامحسین مظفری گفت: با همکاری و همدلی تمام دستگاه های اجرایی و اقدامات موثر در حوزه های مختلف؛ سرمایه گذاران توانمند و تراز اول کشور در این منطقه سرمایه گذاری می کنند

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ نشست صمیمانه غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و برخی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش با یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه سه شنبه سوم تیر در ساختمان دادگستری کیش برگزار شد.

غلامحسین مظفری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز از جمله شهید بهشتی معمار و بنیان گذار سیستم قضایی کشور،این دیدار را فرصتی برای گرامی داشت هفته قوه قضائیه مغتنم برشمرد و گفت: قوه قضائیه کیش همراه و همگام با سازمان تلاش می کند امنیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در این منطقه برقرار شود.

مظفری در ادامه سخنان خود افزود: همراهی و همدلی دستگاه های اجرایی مستقر در این منطقه باعث شد بخشی از این پروژه هایی که در سنوات گذشته نیمه تمام رها شده بودند؛ تعیین تکلیف شوند و فعالیت های خود را از نو آغاز کنند.

وی بر انجام اقدامات موثر در پروژه های زیر ساختی کیش اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه هایی که سازمان منطقه آزاد کیش متولی آن بود، بعد از مدت ها با سرعت و شرایط مناسب فعالیت های خود را از نو آغاز کردند.

غلامحسین مظفری بر ضرورت اقدامات عمرانی و سرمایه گذاری مجموعه های”پولی، مالی و اقتصادی کشور” در جزیره هندورابی تاکید کرد و افزود: یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش فراهم نمودن مقدمات سرمایه گذاری در پروژه عظیم کشور است.

اینجا بیشتر بخوانید: بهره برداری از دستگاه تشخیص ویروس کووید 19 در بیمارستان کیش

مظفری در خصوص تعیین تکلیف پروژه شهر آفتاب کیش گفت: ضمن این که بانک های پارسیان و آینده در این پروژه سهیم هستند و بخش عمده مشکلات آن حل شده است، تلاش می کنیم این پروژه به شکل مناسب فعالیت خود را از نو آغاز کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با لغو معافیت مالیاتی مناطق آزاد افزود: برای حفظ فلسفه وجودی مناطق آزاد، معافیت مالیاتی نباید لغو شود و از نظر حقوقی موضوع در حال پیگیری است.

یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش با بیان این که راه اندازی سیستم خدمات الکترونیکی قضایی باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی زمان مراجعه کنندگان به این مجموعه شده است گفت: تا کنون 26 هزار پرونده وارده و تعداد 27 هزار پرونده مخدومه داشتیم که از این تعداد  1 هزار و پانصد پرونده نیز به سازش منتج شده است.

گفتنی است در نشست صمیمانه به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضائیه که با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی، سید علیرضا علوی رضوی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و محمود افتاده مدیر حقوقی، املاک و قراردادهای سازمان منطقه آزاد کیش، ابوالفضل طیبی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش، محمد عباسی دادستان عمومی و دادگاه انقلاب در دادگستری كیش و همکاران این مجموعه برگزار شد؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اهدای لوح تقدیر از تلاش و زحمات این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.