ورود چهارمین محموله گندم اهدایی هند‌ به افغانستان از بندر چابهار

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: کشتی «نگار» حامل چهارمین محموله کانتینری از گندم اهدایی، کمک انسان دوستانه کشور هند به افغانستان، وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، حسین شهدادی از ورود چهارمین کشتی کانتینری گندم ترانزیتی اهدایی، کمک های انسان دوستانه کشور هندوستان به افغانستان از طریق بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

وی اظهار کرد: این محموله به وزن 10 هزار و 183 تن و در قالب 401 دستگاه کانتینر 20 فوت است که روز گذشته (جمعه 23 خرداد) وارد بندر شهید بهشتی و عملیات تخلیه آن به محض ورود انجام شد.

معاون بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات ایمن بندری و تسریع و تسهیل فرآیندها با همگرایی دستگاه ها، رویکرد جاری فعالیت های بندری است تصریح کرد: پیش از این نیز سه فروند کشتی از محموله ۷۵ هزار تنی گندم ترانزیتی کشور هند به افغانستان در قالب 888 دستگاه کانتینر ۲۰ فوت از طریق بندر شهید بهشتی وارد کشور و از طریق مرز میلک به افغانستان ترانزیت شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.