میلیاردرها در کدام شهرها زندگی می کنند؟

بنابر آماری که فوربز هر ساله ارائه می کند میلیاردرها سالانه در یک شهر جمع می شوند و بنابر این آمار نزدیک به ۲۶ درصد از جمعیت میلیاردرهای دنیا ۱۰ شهر بزرگ دنیا را برای زندگی انتخاب می کنند.

به گزارش پایگاه خبری رخداد اقتصادی؛ از سانفرانسیسکو تا شنزن در چین زیرساخت های قوی شهرها هستند که میلیاردرها را برای زندگی در آنجا فرا می خوانند؛ بخش بزرگی از جمعیت میلیاردرهای دنیا در آسیا شرقی زندگی می کنند و برخی از شهرهای ایالت متحده آمریکا نیز به این فهرست راه پیدا کرده اند.

دهمین کشوری که بیشترین تعداد میلیاردر را در خود جای داده است شهر سنگاپور است؛ تعداد میلیاردرهای این کشور از سال ۲۰۱۹ تا سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۹ نفر افزایش یافته است و به ۳۱ نفر رسیده است و جمعیت این شهر ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است و ارزش ثروت میلیاردرهای این شهر ۹۵.۳ میلیارد دلار تخمین زده می شود.

اینجا بیشتر بخوانید: خسارت باورنکردنی یک میلیاردر از کرونا

نهمین کشوری که بیشترین تعداد ثروتمندان در آنجا زندگی می کنند شهر سانفرانسیسکو است و تعداد ثروتمندان این شهر نیز از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ نزدیک به ۵ نفر افزایش یافته است و به تعداد ۳۷ نفر رسیده است؛ جمعیت این شهر ۸۸۳ هزار و ۳۰۰ نفر است و ارزش ثروت میلیاردرهای این شهر نیز ۹۰.۷ میلیاردر دلار تخمین زده می شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.